Meguiar`s Fan Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Tess selger den du vil ha. En kompis kjøpte nylig på Tess Kongsberg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Tess selger den du vil ha. En kompis kjøpte nylig på Tess Kongsberg Steike :) Jammen er det noe problem da a :) Flott at du sa det. Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank_jarle Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Meguiar`s Fan: Vet du hvor mye han måtte ut med for den da? Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Litt usikker, men tror det var mellom 1500 og 2000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 560 betale jeg fra UK. Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Feil info jeg ga ut. Det er en Foma Skumlanse. Den er beregnet på de store proffvaskerane. Tåler vel noe mere trykk sikkert. 1500,- + mva. Etter å ha sett det barberskummet den lagde er jeg ikke i tvil, sånn skal iaff jeg ha meg. http://www.foma.no/ekstrautstyr_proff/Ekstrautstyr_for_hoytrykksvaskere.pdf SKUM :D Mobilfoto :| Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Skal ta bilder når jeg bruker min i dag, BARBERSKUM ER NICE :D Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank_jarle Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Å den var jo bare HELT fantastisk å se på Meguiar`s Fan, det skummet ligner litt på det som Hydro Texaco produserer med sitt turtle selvvask...digg da.... :) syntes ikke den prisen var "SÅ" avskrekkende når jeg ser på skummet :) Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 fyfaen, tøft ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Hva slags såpemiks bruker du oppi der da pirex? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Der har vi Chemical guys Citrus and gloss + optimum soap :D Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank_jarle Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Pirex: Hvilken Foam-lancer-ting bruker du og hvor mye av hver del såpe bruker du? 100ml av hvert produkt eller noe slikt? Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 mmmmmmmmm......foam lance...he he Mener det var DP såpe her, men alt som skummer kan benyttes, samt at det er greit å mixe litt også (skum såpe + sterk såpe) så finner du den rette kombon for hvor møkkete bilen er... Det trengs ikke så mye såpe i beholderen, 1 cm i bunn holder, så resten med vann og såp-i-vei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Riktig som Mr Truls sier her :D Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg