Gå til innhold

BMW 525iX Touring 93mod.

Ranger emnet


mdh42

Anbefalte innlegg

Ja da var første bilen handlet inn og er fornøyd med den hitil.

 

Det som er gjort:

Ordne bakluke knappen (noe som sluttet og funke igjen.!)

Registrere til 5 seter

 

Det som hvertfall må ordnes:

Side blinker venstre side

Fjernlås systemet

Knappen så jeg får åpna bakruta.

 

Det som jeg har lyst til og gjøre:

Sote ruter

Senke den

Sette på Angel Eyes. men veit ikke om det passer :S

Andre side blinkers pga det som sitter på den er orginale audi blinkers :shock:

 

Har vurdert og bytte felger... noen som veit om noen som vil passe?

 

Lurer på om noen har noen gode ideer eller tips til hva jeg kan gjøre.!

 

Her er noen bilder av den så dere kan se selv.!

Bmwnmin005.jpg

Bmwnmin023.jpg

Bmwnmin020.jpg

Bmwnmin029.jpg

Bmwnmin030.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

heisann, jeg er bruker her men har ikke vært inne på siden på leenge, saken er at jeg også har samme bil som deg en 93mod ix , jeg kan hjelpe deg hvis det er noe mer du lurer på, åja engle lys passer på bilen(kremt jeg har det selv) og det finnes hauevis av felger som passer på bilen hvis du lærer deg litt om inpress( et-is )og felgens bredde, de har litt med og omhandle værandre, men jeg kan si deg en huskeregel, 3 serie felger passer på bilen jeg har det selv,jeg bruker 8x17 et42 bmw e46 m3 replica felger nå i vinter, så det er bare og se etter 3 serie felger de passer, men pass på hvis du skal ha 10" bredde og eller oppover så pass på at du går ned på innpresset ellers treffer felgene/dekkene i demperne, og hvis du finner på og kjøre over 7" i vandlige 5 serie bakhjulstrekk felger så kommer dem til og treffe skjermene dine... fin bil du har, er skjelden spessiel, og helt vill på glatt føre, det har du kanskje lagt merke til nå som snøen begynner og komme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kremt, m5 replica felger som er ment for 5 serie passer ikke på ix pga innpress, inpresset blir for lite og dekket vil sansynligvis treffe skjermene, jeg hadde e39 orginale 16 tommers felger med 25 inpress på min med 215/50 dekk på og det var akkurat så det gikk og det var 7,5" felger så ikke prøv deg på noen 5 serie hjul er du snill, desutten blir bilen rar og kjøre med 5serie hjule den drar til siden, så finn deg noen fine og brede 3 serie hjul/felger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kremt, m5 replica felger som er ment for 5 serie passer ikke på ix pga innpress, inpresset blir for lite og dekket vil sansynligvis treffe skjermene, jeg hadde e39 orginale 16 tommers felger med 25 inpress på min med 215/50 dekk på og det var akkurat så det gikk og det var 7,5" felger så ikke prøv deg på noen 5 serie hjul er du snill, desutten blir bilen rar og kjøre med 5serie hjule den drar til siden, så finn deg noen fine og brede 3 serie hjul/felger

 

Ser du har rett, 2wd har 20mm originalt innpress mens 4wd har 54.

Glemte bort denne tabellen, tok for god fisk at det var det samme

http://www.bimmers.no/statisk.php?id=hjulspecs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei!!! har vært dårlig med noe å gjøre på bilen nå siden jeg aldrig får solgt lett sykkelen min. Inpress og alt med felg veit jeg sånn halvveis!!!! Blir vel til at det blir helt ny post når jeg begynner på den for fult!! Men har vurdert M5 felgene selv og lysa fra koed!! bare ta seg tid for å dra ned å hente litt!! og da blir det nok Recaro stolene som ligger der oxo hvis dem passer å er for salg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår