maxis Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Halla. Noen som har kjøpt noe/bestilt noe direkte der ifra? Erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 VOLVO-R-SPORT tror Jeg har handlet der! :) Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Masse av VAG-folk som handler der. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Turboevensen bestillte turbo og V-bandsklemmer + silikonslanger/slangeklemmer derifra. Forstod det på han at det var veldig greit å handle dærifra.. de skrev mindre beløp på fakturaen å, for å slippe noe av de fine norske avgiftene.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 De skriver alltid mindre beløp, men kommer aldri unna med det. Trur tollvesenet er ganske OBS på det firma, for jeg har fått regning i ettertid hver gang jeg har handlet fra ATP. Bortsett fra det går det greit å handle derfra. Litt lite info i nettbutikken deres men. Og 'noname' produktene de har er kina-produkter så man må ikke forvente seg gull. Men så er det billig også. De sender alltid raskt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg