Niberlin Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Hei dere! Hadde et lite uhell når jeg skulle lakke bakluyktene rød. Jeg kjøpte slik lyktspray, men siden jeg ikke fikk av baklyktene kom jeg på den geniale ideen å maskere rundt lyktene før jeg lakker. Jeg gikk fra garasjen i god tro om at dette skulle holde, men når jeg kom tilbake hadde maskeringen blåst vekk og jeg hadde en stripe "lyktlakk" nedover bakfangeren. Skikkelig surt! Jeg fikk vekk det værste, men er enda synlig. Har dere noen tips til å fjerne det synlige som er igjen? Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Vask med noe sterke saker.. Acrysol eller noe, men pass på så ikke all lakk forsvinner :P Eller kan du prøve å polere det vekk Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Prøv med rubbing :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Bilde av problemet hadde vært tingen...:happyhappy: Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 neggellakk fjerner... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 neggellakk fjerner... Eller du drar til lakk/malings shappa og kjøper rein aceton, som er grunnen til at negelakk fjerner fungerer. Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 poler det vekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 du skal være jævla forsiktig med acetone da det kverker plast og lakk. polere/rubbe vekk eller kontakte noen som kan det er nok beste. ellers må jeg si huff så harry til lykte lakking. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 1k spray? er du kjapp så tar tynner og fjerner den uten og skade lakken på bilen Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 dypp bilen i bremsevæske.. da er du kvitt problemet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 tynner fjerner det lett ..men ikke bruk for mye og ikke skrubb for mye ..da går plastikken i stykker ..(smelter) Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg