Gå til innhold

Noen dumme, og mindre dumme spm ang A4 TQ 96

Ranger emnet


LoW RiDeR

Anbefalte innlegg

1: Er vel noe til venstre ved dashbordet mot døra, om jeg husker riktig?

 

2: Orginal spiller eller ettermontert? Hva skal dra høytalerene? om det er ettermontert spiller så må du bruke en overgang som også har styrestrøm til orginal forsterker.

 

3: Hender de panelene ikke er like bra, så mulig du burde få tak i et annet et. Men vært lite borti problemer med de.

 

4: Sjekk sikring. Eventuelt mål litt hvor det er strøm. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2: Orginal spiller eller ettermontert? Hva skal dra høytalerene? om det er ettermontert spiller så må du bruke en overgang som også har styrestrøm til orginal forsterker.

 

Det er orginalt bose anlegg med orginal spiller. Vet ikke hva det er som drar høyttalerene jeg, men som sagt alt er orginalt

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er orginalt bose anlegg med orginal spiller. Vet ikke hva det er som drar høyttalerene jeg, men som sagt alt er orginalt

 

Da er det egen forsterker til det. Er ikke sikker på om det er egen sikring til det.. Eventuelt sjekker forsterkeren, tror den er på motsatt side av bagasjerommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også samme problemet med klima'n =/

Er litt kjipt, bare står å blinker. Det er byttet for 3 mnd siden, men problemet er der enda. Hmm?

 

-Chris

 

Hei.

Blinker den helt av og på, eller er det bare lysstyrken som varierer?

Hvis det kun er lysstyrken, kan dette indikere at det er behov for service på ac.

Hvis den blinker helt av og på (altså at hele displayet slår seg av og på, høres det ut som jordingsfeil en eller annen plass.)

 

Mvh

Emil

97 A4 1.8 TQ AEB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at skjermen på klimaanlegget detter ut\blinker eller at du bare ser hallve tall er ganske vanlig desverre.

 

Hadde det samme på den gammle bilen min. Problemet var at kablen mellom skjermen å styre enheten var blit gammel og sprø, løsningen for meg var å byttet den ut med en IDE belte kabel + at jeg gikk over alle låddepungtene (3 stk som var en sprekk i) skjermen har ikke fjusket en eneste gang siden jeg gjorde jobben. er ca 1,5år siden

BMW 320ia m-teck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at skjermen på klimaanlegget detter ut\blinker eller at du bare ser hallve tall er ganske vanlig desverre.

 

Hadde det samme på den gammle bilen min. Problemet var at kablen mellom skjermen å styre enheten var blit gammel og sprø, løsningen for meg var å byttet den ut med en IDE belte kabel + at jeg gikk over alle låddepungtene (3 stk som var en sprekk i) skjermen har ikke fjusket en eneste gang siden jeg gjorde jobben. er ca 1,5år siden

 

Alt på skjermen blir borte :O Men kommer å går veldig!

 

Hvor mye kosta det du gjorde der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår