Gå til innhold

Nok Old-school!!!

Ranger emnet


VWLOVAH

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Godt man har forskjellig smak...

 

Men ingen kan vel si at det er stil over GTO....:rolleyes:

 

Det viktigste er at bilen(Golfen) er gjennomført, at alt passer med det andre. Det kjennetegner en fin bil. :) Ikke noe som skiller seg veldig ut i forhold til det andre som er gjort med den.

 

De fleste her vet vel hva jeg mener om resten av saken her. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boramannen

 

Hææææ!!!??!!! GTO er jo dritfett!!, og dette er jo enda bedre!!

 

sick sick sick sick

 

golf4.jpg

 

 

Den dere greier jeg nesten ikke å legge ord på ....

Det jævligste jeg har sett ?

Bygger en ut skjermene så må en da for all del sette på felger som kommer ut til kanten ...

Syntes det begynner å bli merkelig bare med g60 utbyggere jeg - ser jo ut som vinger når en kommer kjørende hvis du ikke har felger og dekk som fyller dem ut da ... Den som setter på slik styling må bare innse at golfen aldri kan bli en ferrari ...

 

Og de lakerte vinnavviserene og den nydelige vingen bak gjorde jo alt så mye bedre :op

 

Men hver sin smak ....

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Og de lakerte vinnavviserene og den nydelige vingen bak gjorde jo alt så mye bedre :op

 

Vingen hører faktisk med men vind-avviseren er en ekstremt smakfull, nøye planlagt detalj som gjør helheten på bilen til en publikumsfavoritt sammen med Sputnik (og dænsebænd)i visse kretser. :op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Helios

Jeg lurer på hva som får folk til å GJØRE slik jeg.. som med den gule golf'n altså.. bra at folk har forskjellig smak.. men.. jeg mener.. ja..

 

Vel.. Det kan jo være mangt?

 

Akkurat som han med denne usmakelige Golfen her..

 

attachment.php?s=&postid=215403

 

Som Kid A skriver..

 

De fleste trender tar av og går for langt før folk går lei og finner på noe nytt.

 

Når det dukka opp en old school Golf II i stygg beige-farge med Boble-ratt og Boble stolrammer med sitteputer i vikla bast synes de ganske mange det var OTT.

 

Og i år gikk han videre med kromma Boble-felger og ganstercaps.

 

Forøvrig har bilen luftfjæring og Oettinger-motor i gull!

 

En bil som presser grenser og skaper debatt selv blant old school-folket

 

Begge bilene skiller seg ut på en ekstrem måte.

 

Jeg synes ingen av de er pene. Det blir alt for mye. Det blir rett og slett stygt.

 

 

Og jeg synes det er veldig rart at det er så mange som forguder Old School plutselig?

Mange ferske Golf gutter som plutselig er helt i hundre om dette med chrom og greier? Er dette fordi at de litt mere etablerte store Golf gutta liker Old School? Så da liker man det plutselig bare?

 

 

 

Jeg selv synes en Golf 2 er penest med 90 fangere, store hjul, osv.. Som gjør den tøff. Men, mange Old School Golfer faller i smak hos meg også..

 

Det som er viktig, uansett hvilken stil man velger å kjøre. Det er at det er gjennomført, at det passer i lag. Og at bilen blir kul. Det er det ingen av disse to Golfene som gjør. Den Gule er grusom, og således er den Beige.

 

 

Og det jeg trur VWLOWAH prøver å si. Det er at greit noen digger 90-style og noen digger Old School. Men, det har tatt skikkelig av her på forumet. Det er ikke kun de hardbarka Old School gutta, som har vært Old School frelste i noen år som er gira på Old School. Det er alle sammen. Det er kun snakk om Old School. Hele tiden. Bare Old School. Virker som det er som å innføre kristendommen på nytt igjen. "Du skal like Old School, ellers blir du halshugd"

 

Og greit, som Lupoboy sier. Det er en trend. Men, skal man da følge trenden i bil? Skal man ikke gjøre som man selv vil? Man får inspirasjon til å gjøre noe med sin bil, fordi man liker det selv, ikke fordi at det er det som er mote, og ikke fordi at de store gutta synes det er kult. Akkurat som med klær, man går vel ikke med alt som er på mote, fordiom det ser helt for jævlig ut? Eller, NOEN gjør faktisk det.. Men, sånn er ikke jeg. Jeg styler bilen min slik jeg liker den, og jeg kler meg sånn jeg liker det, uavhengig av hva som er mote.

 

 

Jeg trur også Old School er veldig internt innen VAG-gutta. For ærlig talt gutter.. Når en normal gutt kommer å ser to Golfer. En med G60breddere, 90fangere, 9x16hjul, osv.. Og en med felger som ser ufattelig gammeldagse ut, dekkene er gjemt i hjulbuen, masse glinsene greier.. Så skal jeg love dere at han blir å synes den med 90-fangere er den tøffe bilen, mens den Old School golfen er jævla stygg!

 

 

 

- Jonte

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

Det er jo ikke noe som er så old school som 9-16 da, bortsett fra kanskje BBS RS. Borbet A 9-16 har jo vært på Golf II siden tidenes morgen

 

Er du sikker på at det ikke var det som var typisk Old School før da? Med 9x16? Og at det nå er gådd over til 9x13. 9x14 og lignende?

 

Jeg har ikke så mye peil innen det området der, for jeg har ikke vært opptatt av Golf så veeeldig mye lengere enn ca 2 år. Og Borbet A, det er jo typisk E30, som jeg har oppfattet da.

 

Men, du har nok mye mere peil enn meg på dette området da. Du som har vært i Europeisk VAG miljø så lenge jeg har levd nesten! :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boramannen

 

In your face!!

 

vw_baus077.jpg

 

vw_wasser_208.jpg

 

vw_wasser_086.jpg

 

 

Tror disse motbeviser akkurat det du sa! :D :D

 

 

 

Dyrefine biler, men jeg mener fortsatt at old-school skal ha gasser-motor og ikke turbo... Er jo gassere som er "gammeldags" if you catch my drift ;)

-98 BMW Touring M-Sport

-87 Golf MK2 - Solgt

-82 Fiat 127 Sport - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår