VolvoLife Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Tråden min med samme tittel som nå ble borte etter noen dager, er dette normalt? håper fastbrick kan kontakte meg igjen, hvis du hadde slike lodd! eller andre kan ha det da. De som festes under framskjermene! Takk Siter Volvo er som kvinner, nydelige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjelling Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 har mange av disse loddene liggende jeg. bare å komme å hente Siter Hilsen Jonas. 1983Volvo 244glt(solgt) 1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis 1996Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 vekt på di loddene? passer dem fint å smelte om å ha nedi reservehjulsbrønner bak? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra.turbo Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Tråden min med samme tittel som nå ble borte etter noen dager, er dette normalt? håper fastbrick kan kontakte meg igjen, hvis du hadde slike lodd! eller andre kan ha det da. De som festes under framskjermene! Takk tipper tråden som forsvant, har med topicen din og gjøre... Siter 1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt) 1977 Volvo 242L 1977 Volvo 244 Jubileum 1987 Volvo 740\760 TIC MDS ãr bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoLife Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 vekt på di loddene? passer dem fint å smelte om å ha nedi reservehjulsbrønner bak? :D Mye mulig det kansje bedre med et par sandsekker Siter Volvo er som kvinner, nydelige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg