Mikkel Bruer Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Jeg hadde vel i realiteten senket litt mer enn som så (bak :p). Men om jeg skulle kjøpt fjærer ville jeg gådd for 40mm H&R fjærer. Disse senker "mer" enn andre merker med 40 mm etter det jeg har erfart. H&R er også kvalitet for alle pengene Jeg syns også KAW har et fin stuk på 55/35 settet dem leverer.. Min erfaring og etter hva jeg har hørt fra andre så er H&R veldig moderat på senken sin. Har 40/40 på 200'n. Og ble ikke spesielt begeistra for de altå! Men kvalitet. Helt klart!! Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 skal ta å se hva jeg finner ettervært..men vil få tak på noen brukt senksett først/fjører så jeg får den høyda jeg vil ha før jeg bestiller no.. har en 90 fanger til G2 liggende som jeg vil ha vekk..noen? heheh bytter den vekk i noe til audi 100C4 ell no :D Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 kan vell oppdatere litt hva som er kommet på handle lista mi :D fått meg øyelokk :D men ikke satt på da hehe å enda mer gøy... senkefjører er i boks :D Lesjøfors fjærer Røde ... noen innspill på de?? 40/40 senk på de som jeg sjønte Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 noen nye bilder å få se her eller? har vel fått gjort litt med bilen nå kansje? Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Min erfaring og etter hva jeg har hørt fra andre så er H&R veldig moderat på senken sin. Har 40/40 på 200'n. Og ble ikke spesielt begeistra for de altå! Men kvalitet. Helt klart!! Er det samme fjærer på C4 og 200? Fra det jeg har sett på bilder fra vårt kjære vwaudi forum, så senker 40/40 settene betydelig mer enn mitt på 35. F.eks Torstein Lie og Geir Løland har begge 40/40 fra H&R. Men Torstein påstår jo sitt sett er noen år og kan ha falt med årene.. Vet ikke helt? Uansett så er det jo forskjell på om man har klima, sportsunderstell og dilldall originalt? Hva betalte trådstarter for lakkeringa av fangeren? :) Hvor skal du ha skiltet? Skal du ha netting? Bytt sidelistene dine til A6/S6 lister.. og lakker lista på bakfangeren ;) Selv liker jeg ikke slike fangere jeg da, men spennende å se hva det blir til Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 her går det sakte om dagen arg men skal få tatt bilder ganske snart til dere :) Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 sånn får jeg oppdatere litt.har ikke nett så får ikke lagt ut bilder enda men... fått henta meg bakrute senk nå, øyelokk, senkesett...har jo den fangern oxo men veit ikke enda om den skal på.. legger ut bilder av litt resultat til uka håper jeg på ;) Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Er det samme fjærer på C4 og 200? Fra det jeg har sett på bilder fra vårt kjære vwaudi forum, så senker 40/40 settene betydelig mer enn mitt på 35. F.eks Torstein Lie og Geir Løland har begge 40/40 fra H&R. Men Torstein påstår jo sitt sett er noen år og kan ha falt med årene.. Vet ikke helt? Uansett så er det jo forskjell på om man har klima, sportsunderstell og dilldall originalt? Hva betalte trådstarter for lakkeringa av fangeren? :) Hvor skal du ha skiltet? Skal du ha netting? Bytt sidelistene dine til A6/S6 lister.. og lakker lista på bakfangeren ;) Selv liker jeg ikke slike fangere jeg da, men spennende å se hva det blir til Solgte settet til Knut Norheim med S4 nå. De var kjørt med i 3/4 år og hadde "satt" seg.. Den ble lav, men ikke noe spesielt lav. Men lavere enn din tror jeg :p Han har ikke klima og bilen hans var levert med "allroad"understell. Forskjellen på sportunderstell og ikke er vel bare fjørene og kanskje demperne.. Til trådstarter.. Den fangern var IKKE pen.. Ser ut som en murvegg med 3 hull :p Men kan jo hende det blir greit. Få på senk først du :D Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 jajaja da er d fryd å gammen... nett igjen :D bilen er blitt senka :D skal legge ut bilder i kveld Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Sånn er den blitt med senk :D blitt bra skal ut å få tatt nye bilder ettervært.. neste på planen er å få lakka øyelokka å bakrute senken... så får vi se ettervært Kommer til å selge de felga som sitter på den ell no da jeg har litt lyst på AMG felger ell noe i den duren Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 tengte legge ut litt mer bilder t0k bare ett samle bilde men... fiiiiine 6X9 s0m skal få litt plass ,, så har vi j0 øyel0kk :D å seff bakrute senkern den siste der :D Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 arg,n0en s0m har fremskermer til meg... vertfall trenger jeg venstre side :/ Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Flott bil du har fått deg. Handla selv en 93 2.5tdi avant. Fikk man A100 med linselykter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 slenger ut ett nytt bilde, ikke fått satt på bakrute senk enda,men lurer litt på 0m jeg må senke den litt til i fr0nten! eller? Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg