Empty Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Blei nylig eier av en Polo og der fulgte det med et par Xelent Streamer 6x9'ere i hattehyllen. Disse har jeg kjørt via cd-spilleren med itno bra resultat. Bassen er helt fraværende. Er klar over at jeg ikke kan forvente skikkelig trøkk, men litt mer enn orginalhøyttaleren hadde jeg håpet på. Men har en Dynabel 4x80w forsterker, så tok å kobla de opp til den, men med samme skuffende resultat. Er det bare Xelent som er crap, eller kan det være at de er ødelagte? Og før noen kommenterer, jeg har lest ePiFaNT's tråd om hvorfor ikke ha 6x9'ere ;) Men siden jeg allerede har de, så hvorfor ikke bruke de :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqwannabe Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 dem er ikke koblet i motfase? da vil i tilfelle bassen være totalt fraværende... Og xelent er vel kanskje heller ikke kjent for å være det beste;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Empty Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Er ganske sikker på at jeg koblet riktig, men skal prøve en gang til. Bare for å være helt sikker, av de to tilkoblingspunktene så er den lille minus og den store/breie pluss? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqwannabe Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 stemmer nok det ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Ja, hvis det ikke er feil fra fabrikken... test med et lite batteri, de skal slå utover når det er riktig koblet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 hehe, xelent er crap.. ferdig med det :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 ett fett hva som er pluss og minus så lenge alt er i riktig fase. sjekk ledningene helt fra forsterker til høytalerne og ja.. exelent er vel ikke det heftigste som kunne fulgt med:D Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagblix Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 eller at plata høyttalerne er montert i er så åpen at all bass kanseleres rett ut... Siter Gitarist, lydtekniker og ingeniør lydkommunikasjonssystemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Letteste løsning er å skru ut begge høyttalerne, ta et godt tak om høyttalerne å kast de over til naboen...så kjøper du noe annet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagblix Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Hør på den mannen! Siter Gitarist, lydtekniker og ingeniør lydkommunikasjonssystemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 xelent er jo crap ja, kjøp deg frontsett, mye mere for pengene det!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Letteste løsning er å skru ut begge høyttalerne, ta et godt tak om høyttalerne å kast de over til naboen...så kjøper du noe annet! Får nok mere bass (i allefall bråk) ut av dette ja :) Men sånn ellers så er det ikke stort annet enn innstillinger på spilleren din som kan redde deg trur jeg.. Det er da om høytalerne er skrudd godt fast... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Har et par 6x9 av god kvalitet du kan kjøpe av meg for en rimelig penge :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 sier en ting, frontsett:p hadde selv noen 6X9, kjøpte frontsett, du får en helt annen lyd kvalitet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 sier en ting, frontsett:p hadde selv noen 6X9, kjøpte frontsett, du får en helt annen lyd kvalitet:) Men kan være koselig å ha hvis man liker å ha lyd fra alle kanter :) trenger ikke være noe dyrt, men da må man heller ikke forvente at det skal spille mye heller ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg