Gå til innhold

Golf III 2.0 GTI .....Opppussingsprosjekt

Ranger emnet


Glenn Skjæveland

Anbefalte innlegg

Syns da de hovedlyktene nr2 ser mye råere ut da.Muligens pga det er lys på de.

 

ikke sikkert jeg er helt med når det gjelder de dørhåndtaka som ligger gjemt med døra?!?!?? :) Tenker du noe sånt som Audi har??

 

 

Ang bilde: Faen..er det der golf?hehe

 

 

 

Hallais!!!!

 

Kjør den stilen du glenn så bler du kongen på ruten:sick *Brøle*

 

få rydda resten i mårå så e d bare å få kjerrå hjem:)

06 Toyota Avensis 1.8 sol

87 Fiat uno turbo ie

+95 Nissan Primera 2.0 Sri

+88 Fiat uno turbo ie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten update med bilder før jeg hev den oppå biltralla:

 

25092007001.jpg

25092007003.jpg

25092007002.jpg

 

Men så vips så var den i hus :O)

25092007005.jpg

 

Sto å kikka litt rundt,for å prøve å få en oversikt. Det fikk jeg ikke!! :( Visste ikke helt hvor jeg skulle begynne.

Dette må bare sies.HAR ALDRI FIKSA OPP EN BIL FØR FRA SCRATCH!! :)

Men det eventuelle rustet må jo tas...så jeg begynte me då få av panser og forskjermene.Panseret er helt fint.Mens forskjermene er forsåvidt fine MEN helt nederst på de,er det rusthull.Så jeg satser på å kjøpe to"nye"Pluss så må jeg få tak i"ny" bakluke.

Men så stakk jeg liy\tt opp i hjulbuen med et skrujern,og det visste seg å være ett hull i høyre hjulbue.Ca 3cm i diameter.Kan vel bare legge en karroseriplate oppå og sveise vel? ikke noe mer hokus pokus enn det vel??

Nye ventilerte skivebremser skal på.Og nye bremser bak.

Merket også at det er hull helt fremme i begge kanalene.Hva ville dere gjort med det??

 

Noen bilder med panser og forskjermer av( tatt med mobil)

26092007006.jpg

26092007005.jpg

 

Håper som sagt på en del tips,triks og råd :O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår