Jon Arne Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Her er min nye bruksveteran: Opel Rekord B 1966mod:heyyou: Om bilen: -Opel Rekord B Olympia 1966mod -1698cm3 CIH på 75hk Kom org med rattgir og "sofa" fram,sofaen er bevart men ombygd fra rattgir til vanlig. NOK prat,bilder: Planer : Motor: Har veldig lyst på 2.2 m/5trins Utvendig: Tror det bli "hood-ride" stil,men felger er 1.pri! Innvendig: Tja,Orginal ratt hadde vært et must Eller,sveising av litt rust,nye pakninger hvis det er å oppdrive. Så,håper noen kommer med tips,forslag og den slags :) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Noen bilder: Vått i gulvet og endel brunt: Hjulbrønnen har noen små hull: Her har de vært smart å TECTYLERT bagasjerommet!!! *arg* Hold på med skrujern og vinkelsliper,men det funket ikke så bra. Tok noe tynneraktig STERKT middel,det funket snus Monterte også speil,stygge ja men gud hvor kjekt! 17" felgene,syns det ser smått ut. Tror de kunne gjort seg: Så nå skal alt av rust sveises,grunnet osv. Blir en biltema-tur for å handle inn nye deler o.l + nye matter fra Stoff-utsalget på Mule. Utvendig får vente..Lakken henger på,så får prioritere andre ting først. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Rått prosjekt!! Fint å se at det er noen som tar vare på de gamle... den så jo ikke så veldig ille ut med rust heller (kanskje pga all tectylen..:)) syntes det så greit ut med de felga du hadde der, må ikke bli for stort heller... syns jeg da..:) stå på! Siter 1986 Audi 100cc, 2.2 1986 Toyota Starlet (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Min første komentar,JUHU :P hehe Takk takk... Blir nok at jeg fikser den mest mulig orginal,men er usikker siden det jeg ikke har funnet noen deler til bilen :/ Er nok litt rust på den,men ikke så galt til å være 66mod..! Ang felgene,kan hende det blir noe annet..forslag? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 hadde ikke trodde de felga skulle kle bilen, men kan virke som de ikke er så dumme alikevel. speila må byttes da, om ikke annet med andre biltemaspeil i crom Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Ble selv overrasket over hvordan de felgene tok seg ut på bilen. Speila ja,får jeg tak i orginale eller tilnærmet gammle chrom speil så kommer de på,uten tvil! Blir garasje-plass snart også:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Senator b ratt? :) Søt bil som trenger en vask og litt kjærlighet. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Det vet jeg ikke..men hvis du sier så,så er det sikkert det:) Godt å bruke er det iallefall,selv om det blir byttet ut når jeg får tak i orginalt. Tja,blir vel en vask..Selv om jeg syns at det ikke er til noen nytte,trekke så fælt ned at den er sprayet med benga,arcanol eller noe shit lakk :/ Noen som vet hvilken motor som passer rett neddi denne? Lysten på 2.2L eller noe som er sprekere(a) hehe Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 slike prosjekt liker jeg. syns nesten du må ha motor med gasser på denne så kanskje en 2.0S fra Ascona B med dobble gassere,kvasskam og modifisert eksos hadde vært tingen. og gjærne litt bling fremmi der :) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Jaa,klarer ikke å bestemme meg helt hvordan det blir.. Såå,jeg stikker ut å sveiser mer rust,bilder kommer. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 ratt og runde speil fra rekord c, passer jo fint på den her og det skal jo ikke være så vanskelig å få tak i... her er noen bilder av rekord b for inspirasjon ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 spørr du meg så ga felgene bilen ett harry råne stuk.. Satts heller på noen brede 15" med kant.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 spørr du meg så ga felgene bilen ett harry råne stuk.. Satts heller på noen brede 15" med kant.. ja må si meg enig her, de der felgene blir for ny. du bør jo ha noen classic felger da som bredda sr felger, revolution, bbs, ats osv.. revolution felger bredda sr felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Jeg leter etter gammle felger,17"erene blir solgt. Men,finner ikke en dritt. Noen som vet hvor man får kjøpt noen ny,eller om noen har noen brukte liggende?? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 http://www.dubmeister.co.uk/ Får felger i 12x15" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg