fastbrick Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Er det noen som har film av shs-volvoen, etter siste motorbygget? i år. Har vært morsomt og fått sett hvordan den bilen flyttet på seg med 6++hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 så vidt jeg vet så går den ikke med mere enn rundt 500hk i bruk. den bremsa 666hk ja. men no offence håvard kjører jo ikke akkurat som en galning ute på banen. gasser bare litt av og til. mener faktisk at han kommenterte dette selv i pitboksn til shs siste sommertreff :p Er nok ikke mange videoer av den fra det siste sommertreffet da han plagdes med no løftere tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbrick Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Det er synd, hadde vært morsomt og se den gamle volvoen parkert noen biler ute på banen. Takker for svaret:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forzaa Performance Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 :asshole: Du er herved invitert til å kjøre fra meg rundt acr :hammer så vidt jeg vet så går den ikke med mere enn rundt 500hk i bruk. den bremsa 666hk ja. men no offence håvard kjører jo ikke akkurat som en galning ute på banen. gasser bare litt av og til. mener faktisk at han kommenterte dette selv i pitboksn til shs siste sommertreff :p Er nok ikke mange videoer av den fra det siste sommertreffet da han plagdes med no løftere tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 hehe... tjah kan jo alltids prøve hvis bilen blir klar :p var btw meg som lånte dere sveiseapparat til å få fiksa s2n sist treff :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 :asshole: Du er herved invitert til å kjøre fra meg rundt acr :hammer Tar den utfordringa eg håvard! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 hehehe... då tar vi al et heat då :x trur e kjem sist :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forzaa Performance Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Jepp Ben Are æ e klar for dokker begge 2..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 hmmm... nån ess i erme??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forzaa Performance Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Vi kan jo gjøre d litt artigere med å legge til at taperen eller den som trekker seg spanderer is på alle deltakerne på vårtreffet??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Vi kan jo gjøre d litt artigere med å legge til at taperen eller den som trekker seg spanderer is på alle deltakerne på vårtreffet??? Im inn... Selfølgelig med effekt handikapp å da! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 hahaha. alle deltakeran ja. dæ bi ca is 50-100000 dæ vess vi regne innbetalte. men spander is på vinner og nummer 2 e vell greit ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forzaa Performance Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Im inn... Selfølgelig med effekt handikapp å da! :D Trenger vell ikke det når du kjører mot en som ikke er no særlig å kjøre og i tilegg bare gasser litt av å til????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 treng jo seff dæ då :p ellers bi d jo rått parti. du har jo R bremse og en del meir motor ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Trenger vell ikke det når du kjører mot en som ikke er no særlig å kjøre og i tilegg bare gasser litt av å til????? Nei du har jo rett i det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg