voffe Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Heisann! Har kjøpt meg noen slike hella micro de tåke/grøfte lykter, og har tenkt å få modifisert de inn i orginal fangeren på en eller annen måte. Men har jo alerede kommet til et prolem hehe :) Dere vet de dekslene som tåkelyktene skal henge på. Bak den ene er slepekroken og det deksjelet er lett og ta av, bare å ta og dra i en sånn liten dings også dra den ut. Men problemet er jo da at på andre siden så sitter den helt fast.. Så tenkte det må være en slags tenkikk som må brukes for å få den av eller en skrue som er plassert en lur plass. Så, noen som har tatt av dette deksjelet før? eller vet hvordan det gjøres? På forrhånd takk! Siter 2000 Audi A4 1.8TQ Avant (snart) 2000 Toyota Celica T23 GT (Til salgs) x2005 Toyota Corolla 1.4TDI x1995 Audi A4 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Bruk en liten tang til å dra den ut med :) Det har jeg gjort de gangene jeg har tatt den av. Den sitter ganske godt, så du må dra litt hardt. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voffe Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Takker! da har jeg enderlig fått det av hehe.. Det satt sykt godt fast.. fikk ikke til med tang, men fant et lite hull i deksjelet så jeg putta en slik en gigantisk umdrako ting med 2 hjørner på og dro til, da kom den ut :p Siter 2000 Audi A4 1.8TQ Avant (snart) 2000 Toyota Celica T23 GT (Til salgs) x2005 Toyota Corolla 1.4TDI x1995 Audi A4 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg