Gå til innhold

priser å info på candy lakk :)

Ranger emnet


Flubber

Anbefalte innlegg

heisann, eg har planer om å lakke bilen min! så vel.. eg kan 0 om lakk, en som skal gjøre alt for meg, å han sa eg måtte gjerne skaffe min egen lakk eller eg konne kjøpe gjennom han!

 

Ettersom eg fant ut eg kunne ikkje kjøpe lakken i usa, pga noe kjemikal greie...

 

Så derfor lurer eg på hvor eg kan få kjøpt candy lakk i norge?

Å hva priser ligger det på?

 

Er en hel 200sx eg skal lakke, utpå å inni!

 

Noe lignende denne fargen:

red.jpg

Nå: Nissan 200sx S13 | 19.000 Km stand! It's a gift from ABOVE!

 

[X]2000 Aprilia Rs 125cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, eg har planer om å lakke bilen min! så vel.. eg kan 0 om lakk, en som skal gjøre alt for meg, å han sa eg måtte gjerne skaffe min egen lakk eller eg konne kjøpe gjennom han!

 

Ettersom eg fant ut eg kunne ikkje kjøpe lakken i usa, pga noe kjemikal greie...

 

Så derfor lurer eg på hvor eg kan få kjøpt candy lakk i norge?

Å hva priser ligger det på?

 

Er en hel 200sx eg skal lakke, utpå å inni!

 

Noe lignende denne fargen:

red.jpg

Du kan sikkert regne med ca10000kr i matrialer.

Og du burde virkelig vite at lakkerern din er god for er mye som kan gå tapt:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her får du kjøpe Kandy lakk i Norge, er bare å ringe til dei og spørre om pris det, om den ikke står oppgitt på sida deres da, http://www.houseofkolor.no/index2.html

 

Men hvorfor skulle du ikke kunne kjøpe lakken i USA ?? jeg har gjort det mange ganger, ingen problemer med det i det hele tatt, og dei som importerer den og selger den her i Norge får den jo fra USA

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg ringte å snakte me noen! kunne få candy lakken å hele pakka av matrialer å alt eg trente for ca 2000 kr!

 

Men så sa dem det kunne bli eit problem med posten\sending pga det var noen kjemikaler som var farlige! men candy lakk er ikkje noe vært å kjøpe fra forhandlere i norge?

Nå: Nissan 200sx S13 | 19.000 Km stand! It's a gift from ABOVE!

 

[X]2000 Aprilia Rs 125cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problemer med å kjøpe Kandy fra forhandler i Norge nei, er jo samme produktet som dei selger i USA.

 

Rart at dei sier det skal være problemer med sending av lakk, jeg har handlet lakk i USA og fått det sendt både med post og annet uten at det har vært noe spørsmål eller krøll av noe slag.

Da har dei sikkert sagt det for å slippe å ta seg bryet med å sende utenlands

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår