Burn Out Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Hey, i stad stoppa jordebilen min helt pluttselig når jeg hadde lit turtall.. hørtes ut som om det smalt lit, men kan hende det var fordi jeg traff en stein eller noe også.. det gjelder en ford scorpio 2.9l i. den starter men så stopper den innen 1sec igjenn.. kan det være toppakninga som har ryki? og ja den har kokt et par ganger. Hva koster en pakning på mekonomen? Takker for svar! Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Er nok ikke toppakninga som gjør at den stopper med en gang nei. Kan være du har banket flat bensinrør under bilen, eller muligens noe elektrisk. Kan være motoren også da, om smellet kom derfra. Er det noen ulyd i motoren når du kjører den på starteren da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Nei, motoren høres helt frisk ut når jeg kjører den på starteren, den vil liksom starte, men så klarer den ikke helt.. kan være noe med bensin som du forteller ja, skal sjekke det med bensinrør etterpå i dag. Typisk at sånt skjer akkurat nå som det begynne og tørke lit. Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronna Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Tar det litt tid etter den stopper før du får starte den igjen? Etter at toppen røk på russebilen vår og vi ventet en stund kunne vi starte opp og kjøre i ca en 10-15min før bilen stoppa igjen. Så måtte vi vente over en halv time eller noe før den ville starte å svive. Den startet, men dauet igjen med symptomer du beskrev. Ny topp kostet rundt 700kr for denne bilen tror jeg, en WV caravelle 89mod da... Eller var det toppakningen vår som røk, kanskje? :p Siter Opel Astra G 2001 Peugeot 405 GTX 1995 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Det var nok bare pakningen som røk hvis den kosta 700kr Men ja det er de symptomene du beskrev som jeg har, men jeg har ikke venta så lenge som 30før jeg har prøvd, skal prøve igjenn i dag etter jobb. håper det bare er noe bensinrør som ha blitt klemt. Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Det var vist bare en sikkerhetsbryter som hadde løst ut når jeg hoppa, den stopper bensintilførselen! så enkel feil, bare å trykke på den knappen og starte bilen igjenn.. =) Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Obligatorisk å koble forbi den bryteren på jordebiler Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 jeg viste ikke at den fantes en gang jeg :P Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Hvilken bryter er det, å hvor sitter den? Bør ikke ha den innkoblet i bilcrossbilem min tenker jeg.. hehe Samme motor iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Sitter enten bak sparkeplata, eller i bagasjerommet, så det er nok ingen fare Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 min satt bak i bagasjerommet, rett ved siden av der hvor låsen til bagasjerommet går ;) jeg har kobla om den nå. Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Oki, takker, da er nok ikke den med på ledningsnettet jeg skal bruke :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg