Gå til innhold

89 245 GLE, b230f, bruksbil, spørsmålstråd..

Ranger emnet


Wrasko

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis :-)

Ps. fett med soltak i 245 ;) Jeg har også en 89 245 med b230f..

 

Tusen takk :)

 

Soltak ja, har ikke hatt det på ett par biler nå, så deilig å ha det igjen!. (alle bilene jeg har hatt uten er 2stk 242, saxo og xsara'en, må vel og nevne hondaen, men det var jo targa)

 

MEN, soltak er DIGG!

 

Men gleder meg til å begynne å bruke bilen. Blir lufting av bremser og oljeskift etterpå.. Stått 2,5 år så :p (med null bremsevæske av en eller annen grunn :S)

 

Uansett, glider på en "gladbølge" for tiden :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, la merke til at det står dette på bakakslingen min..

 

"Anti Spin fitted" Vil det si at den faktisk ikke bare har 1031, men 1031 med org diff?

 

Det er mulig :-)

Sjekk om du har "ambulanse" / "varebil" stag også..

Det er noen kraftige stag som er skrudd.. du ser det om du bøyer deg under bilen, fremme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Og atter ett nytt spørsmål:

 

Bilen skal eu-godkjennes til onsdag. Så driver å fikser diverse nå (vært syk lenge)

 

 

Det er 2 problemer jeg har nå.

 

1. Nærlys, pærene er i orden, men har av en eller annen grunn ikke nærlys. Tips?

 

2. Under dashbordet på sjaførsiden så er det en kontakt der jeg ikke finner en motpart, så er kanskje ett rele eller no som skal sitte der.. Er totalt 6 kontakter inn til den.

 

De sitter sånn:

- - -

- - -

 

 

Type rele skal sitte der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om han som styrte lysa mine i går rotet litt..

 

For når jeg slo på nær/fjernlys, så fikk jeg så vidt sett nærlys før det klikket ved batteriet, og fjernlys slo seg på.

 

Og får ikke slått av fjernlyset igjen.. Så da sitter det vel ett defekt rele der ett sted da :p

 

 

 

 

Edit:

Tok meg en tur til verkstedet, skrudde av fjernlysrele på 242'en min, og hjem til garasjen igjen, så nå har jeg nærlys og.. Bare andre småting igjen å fikse før eu-ok til onsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår