Burn Out Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Hallo, nå som kulda begynner og komme sakte men sikkert så skal jeg ha meg en vinterbil. det jeg da lurer på er om opel rekord er en god vinterbil? Det jeg skal bruke den til er å komme meg til og fra jobb, og leke meg lit. hvordan er denne bilen på vinterføre? og hvordan er disse motorene? bilen jeg kanskje skal kjøpe er en 2.0s sedan, 1986modell og gått 260000. eu godkjent i sommer. Takker for svar, skal muligens kjøpe denne i dag, men vil høre hvordan den er på vinteren. Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Rekord er sikkert fint om vintern det. Får du ikke no svar her så prøv på opel forumet. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Har hørt at disse er ok å sladde med,men ville nok heller satsa på omega a. Nyere bil som er bedre å kjøre med og helt sjef å sladde med. Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Rekord er som andre bakhjulstrekkere på vinteren. Litt stein i bagasjerommet hjelper på fremkommeligheten. Å dra i håndbrekket er en dårlig erstatning i forhold til å powerslide. Bakhjulstrekk er tingen. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg