Cheron Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Noen som har vært borti det at bilen ikke starter når den står med snuten oppover i bakker?? Står den med snuten ned starter den som ei klokke... Snodig? Noen?? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Sannsynligvis en liten lekkasje i drivstoffsystemet, slik at det kommer luft inn som gjør at dieselen renner tilbake til tanken. Men jeg aner ikke hvor Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Sannsynligvis en liten lekkasje i drivstoffsystemet, slik at det kommer luft inn som gjør at dieselen renner tilbake til tanken.Men jeg aner ikke hvor Hmm, med andre ord både en bagatell og ei nøtt for å finne lekkasjen ja??? Er dette noe som kan feilsøkes hos det lokale BMW verkstedet? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Samme på pappa sin 94modell. Blei bra over natta da, så veit ikke om det kan ha vært lekkasje Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Samme på pappa sin 94modell. Blei bra over natta da, så veit ikke om det kan ha vært lekkasje Min er "bra" den og nå sånn plutselig... Men skulle likevel likt å hatt oversikt over hva det kan være... :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 på alle diesel biler er det en "returventil" for at det ikke skal renne tilbake.. der kan problemet vere.. Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Min er "bra" den og nå sånn plutselig... Men skulle likevel likt å hatt oversikt over hva det kan være... :) sjekk opp fra dieselpumpa og til filteret, rundt filteret og til dær slangen fra tanken kommer, mellom dær kan d være noe muffens;) på min så var d koblingen til dieselfilteret fra tanken som var sprukket;) Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg