slitenvolvo Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Hva er den styggeste bilen som noensinne er laget? Kom med bilder av bilen du mener er den styggeste. NB: Kun serieproduserte biler, i standard-trim. Ingen prototyper eller stylede biler. Jeg stemmer for Fiat Multipla, hver gang jeg ser den kan jeg ikke tenke annet enn at det må være noens perverse vits. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Hva er den styggeste bilen som noensinne er laget? Kom med bilder av bilen du mener er den styggeste. NB: Kun serieproduserte biler, i standard-trim. Ingen prototyper eller stylede biler. Jeg stemmer for Fiat Multipla, hver gang jeg ser den kan jeg ikke tenke annet enn at det må være noens perverse vits. DET ER DEN STYGGESTE ''bilen'' som finnes:S æsj å æsj Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Pontiac Aztec kommer også høyt på lista over stygge biler :) Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunwave Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Offtopic, men jeg tror heller jeg vil KJØPE en sånn Pontiac framfor å bli sett i en sånn Fiat, for fytti-dæven, den var STYGG!!! Siter __________________ 2003 Audi A4 Avant (x)1995 Mitsubishi Colt (x)1978 Chevrolet G20 Beauville Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunwave Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Da jeg så tittelen på tråden tenkte jeg at jeg kanskje kunne bidra med noe her, men jeg ble rett og slett bare matt av den Multipla'en... Enda et bilde der den kommer til sin "rett": Siter __________________ 2003 Audi A4 Avant (x)1995 Mitsubishi Colt (x)1978 Chevrolet G20 Beauville Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Suzuki Wagon-R eller hva den heter :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Litt vondt å bestemme seg. et par bra kandidater over her, og i tilegg SSangYong Rodius. Ellers AMC Pacer og Renault 4 Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 For meg som er Subaru-mann så må jo en Suzuki Alto være et naturlig valg: Eller kanskje en Nissan Figaro? Toyota Model F: Nissan Praire Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Hihi :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inferno Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 "Styggeste serieproduserte bil slitenvolvo " Says it aaall :) Stemmer for 740. Gjerne GL om mer beskrivelse må til. Siter :: Civic VTi :: LINK x - '96 Celica T20 x - '96 Civic EJ9 "Jeg fikk vaksine på ungdomskolen, mot sånn BMW eller BCG eller hva det nå heter..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powered By Ford Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Mine kandidater: Mitsu L300 Citroen BX Honda Element Nissan Micra C+C SsangYong Korando Siter Taunus Coupe 72' (Prosjekt) Ford Taunus GXL 73' Ford 17m 70' Ford Mondeo Stv. Ghia 97' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Honda Civic/CRX Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Ble nevnt AMC Gremlin lenger opp, men AMC må vel generelt ha den styggeste rekka med biler noen gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedNSX Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Mange gode kandidater, klarer ikke helt å si hvilken som er styggest av fiat'en eller denne rodius'en: Siter 1.[[-]] (()) ||\|| ||)) //-\\ NSX 2. Audi A4 3. VW Corrado (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg