tdip0wer Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Hei folkens.. Er ute etter å kjøpe eksostemperaturmåler, hvor kan jeg kjøpe en slik, gjerne med hvit bakgrunn da alle andre målerne mine er hvite, og Hvordan monterer jeg den? Hvor skal temp.giveren monteres? Er det vanskelig? Siter 1.9TDi Rules :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amdim Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Hei folkens.. Er ute etter å kjøpe eksostemperaturmåler, hvor kan jeg kjøpe en slik, gjerne med hvit bakgrunn da alle andre målerne mine er hvite, og Hvordan monterer jeg den? Hvor skal temp.giveren monteres? Er det vanskelig? Eksostemp, eller lambdamåler? fåes vel på nesten alle bilrekvista sjapper rundt om, de hvite målerne er antagelig av merket: auto-gauge, uansett settes vel tempmåleren 10-30cm unna manifolden/turbo'n. Siter 93 Nissan 180 sx Driftebil 09 Rexton 270xdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg