1994_16V Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Jeg har en 1994 2.0 16V Quattro, gått 227000km. Har tenkt å selge denne nå, men er usikker på hva den er verdt. Bilen er helt original. Har standardutstyr som aircondition, rullgardin bak, el.vindu foran, sportsunderstell, sportsseter og instrumentering i midtkonsoll. Den er sort met. med sort interiør. Det er sikkert noen av dere som har greie på dette og kan gi meg et tips om hva som er ca. markedspris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Har du sjekket hva de ligger i pris på autodb/finn osv ? Har den service hefte ? mange eiere osv.. kan hjelpe litt når man prøver å finne ut pris Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1994_16V Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Bilen har sansynligvis hatt tre eiere. Er vanskelig å finne tilsvarende bil annonsert. Er ikke så mange av denne versonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 hvor mye hester er det i den??? Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg