Toby91 Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 skal trekke strøm kabler men finner ikke hull til kablene. bilen er en Opel Asra G Stv 98 modell 1,2L. hullet bør helst være på samme side som batteriet skal trekke + og - rett fra batteriet. kablene er 16-21mm2 husker ikke tykkelsen. Takker for svar Siter Mitt bilstereo prosjekt Biler: Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier. Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 På min bil er det ikke noen ledige hull, men mener "krugern" her på forumet har funnet et på førersiden som ikke var i bruk på hans femdørs Astra. Er vel et kjent "problem" at Astra G ikke har noen ledige gjennomføringer i torpedoveggen. Jeg gjorde kort prosess og borret hull så høyt opp som jeg klarte oppunder A/C boksen bak hanskerommet. Borret et voksent hul og bruker det til kabler for alarmsirene, pansersensor, strømkabel til stereoen i bagasjerommet, osv. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 takker for svar. men vil helst slippe å gjøre noen inngrep i torpedo veggen på grunn av eventuelt salg av bilen senere. Siter Mitt bilstereo prosjekt Biler: Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier. Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Flere med samme problemet her. Se også denne: http://www.bilforumet.no/astra/179351-trekke-stromkabel-fra-batteri-til-kupe-i-astra-g-bertone.html Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 takker for svar bilen er uten ac visst det er av noen betydning. Siter Mitt bilstereo prosjekt Biler: Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier. Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg