Ryeng1 Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Hei! kjøpte meg en Golf 3 for 2 mnd siden.:) * 1.4 L -> 75 hk * 130 000 km (med fullt servicehefte) * 94 modell (Pink Floyd) Veit ikke om jeg skal gidde å koste på den noe mer enn det som trengs nå ettersom det er en såpass liten motor? men dette skal gjøres iallefall: * fjerne rust * senkesett 40mm * 16'' felger med 205-40-16 dekk * Vr6 leppe * bytte hjullager Dette er hva jeg har lyst til å gjøre: * Hellakkere (muligens mørk lilla perlemor) * tone alle ruter * Fullt ut effektanlegg Her er noen bilder:) Før: Etter: Noen som har noe å kommentere? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Bra start! Senk og felger, så er du kommet langt! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Senk felger, og fjern den ghetto-boseren. :p Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Senk felger, og fjern den ghetto-boseren. :p ghetto-boseren? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 ghetto-boseren? :P Hehe, henger litt mye på VwVortex. :p Jeg siktet til den listen du har over lyktene, "skikkelig" boser/bad-look er sveiset; sparklet og lakkert, "ghetto" blir da glassfiber boser. Men, det er bare min mening, din bil. :p Ellers så bilen meget strøken ut, VR6-leppe hadde gjort seg, men det har du jo allerede planlagt. Likte tåkelysene dine. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Hehe, henger litt mye på VwVortex. :p Jeg siktet til den listen du har over lyktene, "skikkelig" boser/bad-look er sveiset; sparklet og lakkert, "ghetto" blir da glassfiber boser. Men, det er bare min mening, din bil. :p Ellers så bilen meget strøken ut, VR6-leppe hadde gjort seg, men det har du jo allerede planlagt. Likte tåkelysene dine. Aha, hehe.. skjønner ;) ja, var egentlig meningen å sveise hele sammen, men har ikke råd til det får øyeblikket. får se til våren ;) Ja, Vr6 leppe blir kjøpt inn iløpet av 2 uker :) Takk, den begynner å komme seg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Sitat Ryeng1;Hadde vært litt mer moro å kjøpt full styling osv på en 1.8 --> Nei! Det hadde nok ikke vært no veldig mer moro akkurat det. Kan like gjerne gjøre det på en 1,4 som en 1,8! Men viktigste er senk og felg pluss leppe, så du nærmer deg :) Men hvorfor 16" og ikke 17" når du ikke skal ha breiere? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Sitat Ryeng1;Hadde vært litt mer moro å kjøpt full styling osv på en 1.8 --> Nei! Det hadde nok ikke vært no veldig mer moro akkurat det. Kan like gjerne gjøre det på en 1,4 som en 1,8! Men viktigste er senk og felg pluss leppe, så du nærmer deg :) Men hvorfor 16" og ikke 17" når du ikke skal ha breiere? ingen grunn egentlig :P kan godt kjøpe 17''.. er vel ikke så veldig mye forskjell i prisen? men spørsmål er om bilen klarer å dra de :P den går dårlig nok fra før i oppoverbakker liksom.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Det merker du nok lite til tipper jeg. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Det merker du nok lite til tipper jeg. okei.. men vil den gå veldig mye dårligere med 17'' enn 14'' (sitter på nå) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Synes alt over 16" blir stygt på Golf III, i hvert fall hvis du går for den breie old-school looken. Noen få ganger kan 17 være pent, hvis du f.eks. kjører racingstil med Kamei-grill og felgene er av typen med mange eiker. Bare min mening. (: Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Synes alt over 16" blir stygt på Golf III, i hvert fall hvis du går for den breie old-school looken. Noen få ganger kan 17 være pent, hvis du f.eks. kjører racingstil med Kamei-grill og felgene er av typen med mange eiker. Bare min mening. (: ja, syns 17'' blir litt for stort på 3'rn jeg men.. =/ er jo pent, men litt digert til å være en såpass liten bil.. tenkte å kjøre 205-40-16 med 40mm senkesett :) har jeg mye å gå på da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Jeg har bestilt samme dim, og jeg har senket 50 - men skal senke mer. Kommer litt ann på felgens innpress óg. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Jeg har bestilt samme dim, og jeg har senket 50 - men skal senke mer. Kommer litt ann på felgens innpress óg. Okei.. da skal nok 205-40-16 gå på min ;) åssen felger skal du ha a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Synes alt over 16" blir stygt på Golf III, i hvert fall hvis du går for den breie old-school looken. Noen få ganger kan 17 være pent, hvis du f.eks. kjører racingstil med Kamei-grill og felgene er av typen med mange eiker. Bare min mening. (: Nå er det vel ganske klart at han ikke skal kjøre noe old school-look på denne, utifra det som er gjort/planer han har.Og unngå helst Kamei-grillen. Den er overprisa og lite dekorativ. Personlig syns jeg 17" er passlig på G3 om man senker den nok, men selvsagt er det ikke alle biler det passer på. Med 40mm senk har du vel greit å gå på, spesielt fremme. Bakdelen med G3 er at den er lavere bak en fremme, så du får fort feriesenk-preg på bilen din med lik senk fremme/bak. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg