Ermex Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Hvordan kan jeg enkelt feste subkassa bak i stasjonsvogna? Må være enkel å ta ut! Lei av å se kassa på glattisen bak der:angry: Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariooos Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Hvordan kan jeg enkelt feste subkassa bak i stasjonsvogna? Må være enkel å ta ut!Lei av å se kassa på glattisen bak der:angry: Har brukt borelås og det har faktisk funka .. ellers kan du jo prøve disse fra biltema ? :) Dem har borelås på undersiden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Ahh, det hørtes perfekt ut:rolleyes: Takker Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Eller slike konstruksjonsvinkler eller hva det heter :) F.eks. en nitti graders vinkel med skruer oppe og nede, guds gave til mannen :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinarne Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Hva heter de greiene der marios? og hvor skrur du fast 90 graderne? må du ha treplate under teppet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Funker vel best med tre ja, men tror nok litt skikkelig plastikk kan gjøre samme nytten :) Er vel for og lettegjøre stereoinstalsjons-bygging veldig. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Naginata: Kul kjerre du har, jeg har i grunn samme bilen bare nyere ;) hehe... Trådstarter: Finnes mange måter å feste en subkasse. Biltema har noen geniale borrelåser som du kan lime eller stifte fast under :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Typhon; Takktakk, gode biler dette ;) Blir prosjekt av ho i vinter ;) Men, etter den viten jeg har om borrelås (som kanskje er litt begrenset bortsett fra at de sier ritsch) Er vel det at store ting som er festet med borrelås vil alltid "vagle" litt pga. festet ikke er massivt, men delt der musehåra og sjegget møtes. Dette er jeg på ingen måte sikker på, men isåfall er det bare og klemme på tykkere remser av borrelås :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Typhon; Takktakk, gode biler dette ;) Blir prosjekt av ho i vinter ;) Men, etter den viten jeg har om borrelås (som kanskje er litt begrenset bortsett fra at de sier ritsch) Er vel det at store ting som er festet med borrelås vil alltid "vagle" litt pga. festet ikke er massivt, men delt der musehåra og sjegget møtes. Dette er jeg på ingen måte sikker på, men isåfall er det bare og klemme på tykkere remser av borrelås :) Kult! Jeg kommer og titter... har familie rett i nærheten av deg ;) Ja borrelås er ingen Anbefalt løsning, men greit siden kassa da ikke sklir i det minste. Beste er å finne en måte å skru kassa fast Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Det må du gjerne gjøre :D Alltid kjekt med nye innspill :) Slik jeg ser det for meg, hvis du skal ha en optimal løsning med borrelås, må du ha noe i bunnen og ryggen. Desto flere sider av kassen du får festet med borrelåsen desto stødigere blir det :) Men hvis du skal først ha deg en treplate i gulvet på bagasjerommet ville jeg nok satt pengene mine på vinkler. Koster vel 3,- stykket eller noe på en lokal snekkersjappe og er bånn stødige :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg