kwiib Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Motoren starter helt fint når den er kald, og går helt reint. Når den begynner å bli varm får den en ujevn gange og fusker ved rask betjening av gasspedalen. Hvis jeg da stopper motoren er det ikke sjangs å få startet den igjen. Den får ikke gnist i det hele tatt når jeg kinner (varm motor). Har prøvd med ny coil uten hell. Noen som har noen tips til meg? (Har fått et tips om tenningsmodul?) Haster...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes w201 Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 ville prøvd tipset du har fådt dær jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kwiib Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Skal visst ikke være seperat tenningsmodul på denne motoren ettersom det er motronic på den, så da blei det litt værre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg