Gå til innhold

Ønskes Bilder Fra DRIFT GP kjøringa på Gardermoen 12/9

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen trenger å sitte litt mer bak rattet :driving

Utroooolig kjipt at det skulle smelle nå som alt fungerte som det skulle (For en gangs skyld). Vet ikke helt hva jeg gjør med den enda siden den var nokså skeiv. Trodde ikke det var mulig å knuse bilen såpass på gardermoen. Også ATTPÅTIL på gardermoen!

Få se noen bilder.. Samme om det er mobil eller hva det er

 

Sindre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. vil ikke nødvendigvis legge skyld på at du trenger mere kjøring, Syns du virkelig fikk teken jeg, var faktisk gøy å se deg kjøre for en gangs skyld og ikke bare le av at du snurrer.

 

Men at du Rett og slett fikk for mye fart kobinert med en slegge kontra, og frøs gjorde at du i panikk låste hjula dine for lenge.

Jeg er sikker på at om du enten hadde sluppet bremsa væffal 10m før gresset, eller bare ratta MED slædden, hadde du enten snurra god tid før stubben, eller faktisk fått retta deg opp.

Men uhell kan jo skje overalt, bare synd det smalt SÅ jævli!

 

Jeg var nære på å satse ut i skauen selv for bare en uke siden, men heldigvis klarte jeg å ta meg inn!

Er skummelt når du har 150 og legger opp bilen til slædd og ikke slædden er brei nokk som forventa eller bilen i det heletatt ikke slepper...! Planlegging er viktig!

 

Men den bilen der kan vi ta en sjekk på til uka så finner du ut av hva du gjør mann. Alt kan reddes!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. vil ikke nødvendigvis legge skyld på at du trenger mere kjøring, Syns du virkelig fikk teken jeg, var faktisk gøy å se deg kjøre for en gangs skyld og ikke bare le av at du snurrer.

 

Men at du Rett og slett fikk for mye fart kobinert med en slegge kontra, og frøs gjorde at du i panikk låste hjula dine for lenge.

Jeg er sikker på at om du enten hadde sluppet bremsa væffal 10m før gresset, eller bare ratta MED slædden, hadde du enten snurra god tid før stubben, eller faktisk fått retta deg opp.

Men uhell kan jo skje overalt, bare synd det smalt SÅ jævli!

 

Jeg var nære på å satse ut i skauen selv for bare en uke siden, men heldigvis klarte jeg å ta meg inn!

Er skummelt når du har 150 og legger opp bilen til slædd og ikke slædden er brei nokk som forventa eller bilen i det heletatt ikke slepper...! Planlegging er viktig!

 

Men den bilen der kan vi ta en sjekk på til uka så finner du ut av hva du gjør mann. Alt kan reddes!

 

sant som robert sier. ALT kan reddes!

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bilder til dere vettu:) Sugekopp du satsa freskt med imprezaen. Artig å se på. OG du med RX-7 synd det gikk som det gikk men var da enda godt du ikke traff sidelengs da tror jeg det hadde vært verre med for din egen del.

 

1367570283_3a84a8e605_b.jpg

1367564661_bd2b5a7c38_b.jpg

1367556803_f368064eda_b.jpg

1368452708_bd85d30c9c_b.jpg

 

Før

1368450784_809abb2408_b.jpg

1370546741_b86c267406_b.jpg

1371446292_6844b8f3bf_b.jpg

 

 

Etter

1367554961_c6c3445b5c_b.jpg

1367554637_b127b3c989_b.jpg

1370547167_ceb0cc17a0_b.jpg

 

Også litt bilder av han som kjørte skylinen igår for første gang.

 

1367575437_f2abcaee8f_b.jpg

1367559371_dd4ee8d4e0_b.jpg

1368449470_3723ece538_b.jpg

 

Du med KE70 satsa hardt han også. MYE camber på den lille bilen. Moro:)

 

1367573551_7fd28a9b22_b.jpg

 

Og det er flere bilder, kommer utover dagen.

 

Nikko=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen trenger å sitte litt mer bak rattet :driving

Utroooolig kjipt at det skulle smelle nå som alt fungerte som det skulle (For en gangs skyld). Vet ikke helt hva jeg gjør med den enda siden den var nokså skeiv. Trodde ikke det var mulig å knuse bilen såpass på gardermoen. Også ATTPÅTIL på gardermoen!

Få se noen bilder.. Samme om det er mobil eller hva det er

 

Sindre

 

Tror alle som så smellen fikk seg en liten overraskelse. Skal ikke være mulig å ha så uflaks som du hadde i går!

 

Den stubben må bort hvertfall! Vi var oppe og inspiserte banen for noen uker siden, men da så det bare ut som en liten busk. Var litt hardere enn man skulle tro kan du si...!

 

Håper du får fikset bilen uten at det går for mye ut over motivasjon og lommebok...

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt! RDL stiller med vinkel sliper skjærebrener og strips! den bilen blir som ny:!) hehehe!

ELler var sindre..!?

 

MINI!! FETE bilder!!

Likte måten du tokk dem på! Har du flere? og i eventuelt større oppløsning? Sett copyright på dem og last opp. så kan jeg bruke til hjemmesia mi om det er ok for deg:!)

 

 

At jeg satsa?.. jeg hakkeno valg! Hvis jeg vil at den bilen skal sleppe MÅ jeg det! vi hadde i snitt 140KM/t ved første kjegla da jeg satte bilen opp for sving.. I bånn hadde jeg ikke stort mere enn rundt 40-50 men jeg mangler 2 giret! Så jeg måtte bruke 1 giret de gangene det gikk galt i bånn:)

 

Men var jo morro for det! snart har jeg ikke mere dekk igjen på bilen:!) ehheh

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror alle som så smellen fikk seg en liten overraskelse. Skal ikke være mulig å ha så uflaks som du hadde i går!

 

Den stubben må bort hvertfall! Vi var oppe og inspiserte banen for noen uker siden, men da så det bare ut som en liten busk. Var litt hardere enn man skulle tro kan du si...!

 

Håper du får fikset bilen uten at det går for mye ut over motivasjon og lommebok...

 

Det var utrolig surt ja. Selv da jeg gikk ut av bilen trodde jeg ikke det var så ille, men kjenner jeg er litt stiv i nakken i dag så en trøkk fikk jeg ivertfall.

Men bra arrangert FSR! Da jeg kom opp senere så kjørte folk rundt og rundt. Det må være den beste måten og kjøre på Gardermoen når man er flere! Hvor mange biler ble det til slutt?

 

Jeg var nok litt stor i kjeften der oppe på banen. Da jeg leverte bilen på verkstedet og titta litt var det værre enn jeg håpet. Knekk på motivasjon og lommebok ble det men jeg tror ikke dette skal sette en stopper :) Får se hva som dukker opp!

 

Litt OT...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår