240 V8 POWER Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 hei 95 polo. har de forskjellige girkasser eller er alle bolt on? så lenge begge to er 1,3 bør vel kassene passe om hverandre? ringte en høgger og han sa at kassene folk ville ha ikke stemte overens med den de allerede hadde.. Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 hei 95 polo. har de forskjellige girkasser eller er alle bolt on? så lenge begge to er 1,3 bør vel kassene passe om hverandre? ringte en høgger og han sa at kassene folk ville ha ikke stemte overens med den de allerede hadde.. Det finnes mange forskjellige girkasser til 95 polo! jeg skulle nylig skifte girkasse og det fantes ikke en eneste kasse som passa 95 poloen min. og det var over hele norges bilhøggere. til slutt måtte jeg kjøpe deler og bygge kassen selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 det jeg trodde ja. hvor kjøpte du overhalingssett og hva består det settet i? behøver ikke så veldig mye annet verktøy enn presse avdrager etc eller? Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Gedsted autoopphugg i danmark har mye mye deler liggende til en hver tid. Her fant jeg kasse til min polo czg, ingen i norge hadde Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg