Sliten_Audi80 Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Hei! Har et PAR problemer med Audi'en min. Blinklys funker ikke, instrumentbelysning funker ikke, varmeapparat funker så vidt (veldig svakt) og vindusviskerne funker heller ikke. Alle sikringer er intakt, og nødblinken funker som den skal. Hurra. Noen som har vært borti det samme? Eller ihvertfall noe av det samme...? Setter pris på alle svar. -Patrick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ranom Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 mulig at det er tenningsbakstykket ditt. Siter 1988 Opel Omega 2,4 1992 Audi 80cuope 2,3E 2005 VW Passat 1,9 TDI[/color] 2005 VW Transporter 2,5TDI 4motion SRS Motorsport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 også kalt Tenningsbrakett koster ca 500 kr hos audi forhandler :) Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sliten_Audi80 Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 også kalt Tenningsbrakett koster ca 500 kr hos audi forhandler :) Jassågitt! :) Hvor finner jeg denne? Og antar det ikke er et stort inngrep å gjøre selv? Takker for svar forresten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Vel er litt knotete å komme til.. Men hvis du tar ut speedometere (2 skruer under dekselet på rattet) og 2 skruer i speedometre. Og dekselet over pedalene. 4 skruer også tar du ut koblingshuset til tenningen så skrur du ut skruen på oppå tenningslåsen så plukker du bare braketten ut og setter inn en ny.. kanskje ikke heeelt 100% korrekt beskrevet er litt lenge siden jeg skiftet på min. Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sliten_Audi80 Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Takk, skal testes snarest;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Ingen problem :) si i fra om det løser problemet ditt da :) Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg