snoemann Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Er forsåvidt enig i tankegangen din dagblix, men bakhøyttalerne er endel mindre enn de foran, mulig de suger mye effekt uansett men... Tror allikevel vi kjører på med forsterker... Hvilken ville dere valgt? Ljudia's Zachry Eltek's Saga Eller *host* *hark* Biltema's 4 kanaler Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=11130460&sid=xz12abciIda6445560&WT.svl=Link eller en sånn en.. ca samme klassen, og så sparer du resten så har du snart en ny(brukt) cd spiller med flere linjeutganger eller denne http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=11130460&sid=xz12abciIda6445560&WT.svl=Link mye bra på finn:) Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Samme linken to ganger, men hmm det der så da ikke så dumt ut ;) Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Jada, bare slapp av din hårsåre gamle kverrulant. Det har ikke vært noen store påstander du kan gå løs på her så bare ta det helt med ro. Jeg vet du liker å skrike litt bak en pc men her var det ingenting å bry seg med. Stakkar, skulle tro du var sulten etter en liten diskusjon. Well, you're not getting one.lyd bak kan være fett det. uffda glemt pillene i dag eller?husk riktig rekkefølge for selv om det teoretisk sett er likegyldig hvilken rekkefølge du tar de så kan det sånn rent praktisk gi utslag på humøret om du tar de blå før de grønne. :fingers: men fra spøk til alvord...... prøver bare å hjelpe trådstarter her jeg og basert på responsen hans så har han vel fått den hjelpen han trenger uten at vi trenger å krangle om høytalerplassering osv??? ;) bruktmarkedet er en god ide,kan ofte dukke opp godbiter der til en niceprice Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Jeg har en 2 kanals Orion forsterker du kan få billig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 2 kanaler... urfle... det måtte blitt hysterisk billig isåfall :p Tror egentlig en 4 kanaler hadde vært bedre men... Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 du har PM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg