Norway87 Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 er vell ikke bilstereo dette men prøver like vell, Har en Sony cd spiller i en Traktor, trakotoren å spilleren er ca 2 år gammle Vet ikke helt va SONYspillern heter(kan finne ut om ønskelig), men ikke noen super dyr men det er mp3, *Når jeg trykker feks på off så skifter jeg til tunere/cd *når jeg trykker på source så er det -vol *når jeg trykker på eqe så skifter jeg sang, *ellers er di fleste andre knapper byttet plass ellers så finner jeg di ikke:p Noen som har noe forslag på løsning til problemet?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 er dette noe som har oppstått plutselig, eller har den vært sånn i to år? da er du jaggu tolmodig.. høres ut som ett alvorlig virus, men det har vel ikke spredd seg til bilstereoverden enda:) i hvertfall ikke til en gammel sony. Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orios Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 jeg har akkurat det samme problemet med min sony spiller. Sendte en mail til sony og de sa at hvis garantien hadde gått ut var det bare å kaste den.. Det var ihvertfall det svaret jeg fikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Kan du ta av fronten på spiller? Viss ja, kan du rense kontaktene på spiller/fronten. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norway87 Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 kan ta av fronten, og det kom plutselig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norway87 Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 spilleren er en sony cdx-r3300 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norway87 Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 rensket kontaktene på avtagbar front å spiller men problemet er der fortsatt, andre forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 kast og kjøp en ny... :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg