_Ford Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Har nå gått til innkjøp av et sierra mki karosseri er meningen og bygge opp som bane/lekebil men må da vel virkelig gå an og bruke i drifting og så??Noen meninger? Bilen står uten motor og er helt ribba så vurderer og sette inne en 2.9efi motor også sveise sperre kan dette bli noe og drifte med egentlig? Men er egentlig meningen og bygge banebil av den da riktig nok med samme type motor men med 2snurrer;) Hva vil funk og ikke funke?Evt noen som har tips og sånt for og få til en skikkelig drifte bil av dette? Må nevnes kjører til daglig en sierra2,8 uten sperre og den er det da virkelig ikke no problem og slædde med på tørrasfalt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Funker som faen det. På powerdrift i kr.sand var det en som skrensa _BRA_ med en 2 dørs sierra m trimma 8-ventilers forgassermotor. Snakket med han, og han hadde vel 150 hk i motoren, skikkelig får i ulveklær, da bilen så ut som en cossie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 lite effekt krever mye sjåfør. men 2.9 med TT og 400 hk er ikke dumt. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ford Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Funker som faen det. På powerdrift i kr.sand var det en som skrensa _BRA_ med en 2 dørs sierra m trimma 8-ventilers forgassermotor. Snakket med han, og han hadde vel 150 hk i motoren, skikkelig får i ulveklær, da bilen så ut som en cossie. Det er tøft;) Da er jo det omtrent samme effekt som en 2,9da og der kan mån jo ligge på et bra turtall heletiden,det er jo bare og satse nokk før/inn i svingen som teller vist man har lite hk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ford Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 lite effekt krever mye sjåfør. men 2.9 med TT og 400 hk er ikke dumt. Det er sant må satse mere dess mindre man har og bruke av egentlig. Men turbo er jo til god hjelp på effekt trenger jo ikke 400hk heller.Par små turboer med litt småtteri ellers skal vel få en sånn motor over 200hk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Det er sant må satse mere dess mindre man har og bruke av egentlig. Men turbo er jo til god hjelp på effekt trenger jo ikke 400hk heller.Par små turboer med litt småtteri ellers skal vel få en sånn motor over 200hk;) skal du ha effekt nok til og henge på i twin driftingen så må du nok ha mer en 200 Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ford Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 skal du ha effekt nok til og henge på i twin driftingen så må du nok ha mer en 200 Det er nok sant men sånn til og starte med så bør man vel få til noe med ca200hk.Kan ikke akkurat begynne som twin drifter heller da;)Bedre og bygge mere når det trengs blir litt billigere da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 det er ALDRI billig og bygge billig! for da må ting bygges to ganger!! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Det er sant må satse mere dess mindre man har og bruke av egentlig. Men turbo er jo til god hjelp på effekt trenger jo ikke 400hk heller.Par små turboer med litt småtteri ellers skal vel få en sånn motor over 200hk;) Jah, ellers kan du bare spare deg penger og skammen og heller kjøpe deg en BMW E30- 325. Sierra er ikke brukanes til noe annet enn bilcross. akkurat som volvo 240 Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Funker som faen det. På powerdrift i kr.sand var det en som skrensa _BRA_ med en 2 dørs sierra m trimma 8-ventilers forgassermotor. Snakket med han, og han hadde vel 150 hk i motoren, skikkelig får i ulveklær, da bilen så ut som en cossie. Duh, dette kan du fint klare med en 240 og sveisa diff å. men det er ikke brukanes. 150hk er slædd slædd og så daffe av kjøring:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ford Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Jah, ellers kan du bare spare deg penger og skammen og heller kjøpe deg en BMW E30- 325. Sierra er ikke brukanes til noe annet enn bilcross. akkurat som volvo 240 Så negativ du er da. Hvorfor er sierra så dårlig da.Bedre bil og slædde med enn en 240om du har samme effekt allefall. Og poenget her er jo og bygge bane bil av en sierra står vel ikke at jeg er intresert i no andre biler.Har jo kjøpt denne av en grunn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ford Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Duh, dette kan du fint klare med en 240 og sveisa diff å. men det er ikke brukanes. 150hk er slædd slædd og så daffe av kjøring:) Volvo er allefall en mye tyngre og værre bil og sladde med en en sierra som ligger rundt denne effekten. Satser man nok så kan man fint få til mere en ren sladding med sierraen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Jeg vil ikke anbefale sierra som en driftebil, er en grunn til at folk velger E30 325, 200sx osv foran. sierra er bra å sladde på vinterføre, men der stopper bruken også, med mindre du er villig til å legge rundt 100k hvis ikke mer i bygget. konklusjon: drit i hele greia, kjøp no annet som prosjekt, sierra som bruksbil. Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ford Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 det er ALDRI billig og bygge billig! for da må ting bygges to ganger!! Nja skeptisk bygger man en motor for og ha det artig feks en sierra v6 med turboer så trenger ikke det og koste mange lappa(billig) Så la oss si det sånn at man bygger ca200hk da og dette holder et års tid så da er det greit for da vil man uansett ha mere så da er det greit og begynne og bygge no ordentlig noe. Og er man da smart så bygger man en motor som er sterk nok til og tåle mere og mere. Er jo ikke værsting motor som er poenget her er en motor/bil man kan leke seg litt med på bane;) Men er ikke dette som er poenget og diskutere i tråden det jeg vil vite er tips,triks og info ang sierra som drifte bil med feks BARE 200hk da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 jeg gidder ikke diskutere dette med deg, for du har bestemt deg at 200 hk holder til og "drifte" sierra har forresten ikke ratt utslag nok til at den egner seg, det har 240! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.