Turbodevil Skrevet November 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 kjøpte den på Bilxtra. kostet vel litt over en hundrelapp. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 fikk du bilen av mammaen din? Det er jo faen bare JALL og PLASTIKK på denne bilen?:violin: Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 imstupid Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 fikk du bilen av mammaen din? Det er jo faen bare JALL og PLASTIKK på denne bilen?:violin: Hmm.. Då tror jeg du skal ta deg en tur å oppsøke din lokale øye lege. eventuelt psykolog!!! eneste plastiken jeg har er no det som sto på bilen når den rullet ut av frabrikken for 13år siden... Dvs: frontfanger, bakfanger og en liten spoiler. Og hvis du misslikte bilen så sterkt så kan ta med deg traktorene dine å gå en annen plass å slenge drit!!! Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 fikk du bilen av mammaen din? Det er jo faen bare JALL og PLASTIKK på denne bilen?:violin: Hahahaha! Vil ikke tørre å påstå at det er mye plast og jall på denne bilen, i forhold til en del andre japsater.. Og innerst inne er litt plast bedre enn wunderbaum og laksetrapp, eller hür? Men til trådstarter, så må jeg bare si at bilen har kommet seg betraktelig siden du fikk den :) Likte spesielt godt baklyktene. Gudd shit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 girkula,ledlyset inne speedohuset, billig jalla coilovers,corolla racing,blåe ''pynte'' slanger i motorrommet! dette går under plastikk/jall! mer: billige jalla lykter fra e-bay, kanskje den mest råttene sotingen noensinne! takk for meg! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 girkula,ledlyset inne speedohuset, billig jalla coilovers,corolla racing,blåe ''pynte'' slanger i motorrommet! dette går under plastikk/jall! mer: billige jalla lykter fra e-bay, kanskje den mest råttene sotingen noensinne! takk for meg! Dette støtter jo bare min teori om at du må ta deg en tur til øye legen.. Jeg har ingen blå slanger i motorrommet!!! Men pluss ledningen til anlegget blå og ligger i motorrommet.. Coiloverene er du bare misunnelig på, for hvis du skal ha det på volvoen må du lage de selv eller kjøpe sellholm til 20.000kr. Klistremerkene er fjernet for lenge siden.. Og sotingen (utenom bakruten) er like bra som proff soting fra firma.. Men dette skjønner jo sikkert ikke du som er fra "bygda" og digger wunderbaum og laksetrapper.... OG ikke minst... Eiker felger?? Ka oppbrukte felger!!! :asshole: Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Men til trådstarter, så må jeg bare si at bilen har kommet seg betraktelig siden du fikk den :) Likte spesielt godt baklyktene. Gudd shit! Tusen takk :) Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 girkula,ledlyset inne speedohuset, billig jalla coilovers,corolla racing,blåe ''pynte'' slanger i motorrommet! dette går under plastikk/jall! mer: billige jalla lykter fra e-bay, kanskje den mest råttene sotingen noensinne! takk for meg! Siterer gode gamle viking jeg.. Ser du har fått dette sitatet før Av og til, er det greieste å holde kjeft og la folk tro du er dum.Fremfor å åpne kjeften og fjerne all tvil. Ser du holder til i Åsane Turbodevil. Kan det være denne jeg så på nestun en gang i sommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Ser du holder til i Åsane Turbodevil. Kan det være denne jeg så på nestun en gang i sommer? Det kan godt være, jeg er mye ute å cruiser i bergens området i fin været :) Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 girkula,ledlyset inne speedohuset, billig jalla coilovers,corolla racing,blåe ''pynte'' slanger i motorrommet! dette går under plastikk/jall! mer: billige jalla lykter fra e-bay, kanskje den mest råttene sotingen noensinne! takk for meg! skal bli gøy og møte deg mellom lillestrøm og oslo til sommern , ser du en blå og svart "plastik rakket" kan det by på morro ;) :P Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 skal bli gøy og møte deg mellom lillestrøm og oslo til sommern , ser du en blå og svart "plastik rakket" kan det by på morro ;) :P den tok jeg ikke? skal du kjøre fra meg? eller banke dritten ut av meg? for her inne på forumet er min pappa sterkere enn din! alle er jo sterkest å best til å sloss;) så var det du mente må jeg be deg brenne i hælvette!:zzzz: tenk vis alle var så posetive som meg:crazysant: Da hadde det vært kjedelig på gaza!:D Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 rent teknisk sett ville jeg nok tape de fleste slosskamper som har med neve bruk og gjøre :D ( så ærlig er jeg :D ) vil ikke på stå at mine 168cm over bakken er stor og stygg :P men tilgjengjeld så er jeg en veldig lettvekter og det har godt utslag på hastigheten på bilen :P Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Bilen såg faktisk stilig ut, sjølvom eg hatar Toyota og generelt japser.. Men fjern augelokka, passar ikkje inn, og carbongirkula:) Ellers bra Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VgRD Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Vil bare si at selv om han idioten med volvo ikke har no volsomt mer enn 40 i IQ, vær så snill å ikke hat oss med volvo :) Er ikke alle som aldri kom lengre enn 14 år. Men, Jeg synes bilen din ble fin, kanskje med unntak av sotinga bak :P Få litt power under panseret og nå så blir det bra:) KOmpressor hadde vært stilig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg