Turbodevil Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Vil bare si at selv om han idioten med volvo ikke har no volsomt mer enn 40 i IQ, vær så snill å ikke hat oss med volvo :)Er ikke alle som aldri kom lengre enn 14 år. Men, Jeg synes bilen din ble fin, kanskje med unntak av sotinga bak :P Få litt power under panseret og nå så blir det bra:) KOmpressor hadde vært stilig. Slapp av. Jeg har ikke noe i mot volvo. Har selv eid en original 86` 740TIC med Chip, LT turbo, jt-eksos og masse ladetrykk. Og forje bilen min var en 245 turbo med MASSE gromdeler. Det kommer nok til å bli volvo på meg igjen og... :) Men jeg hater når folk skal slenge drit om andre sine biler fordi at di ikke liker det som er gjort.Og då får de igjen med samme mynt. Smaken er som baken og den er HELDIGVIS delt!!! Sotingen bak blir fikset til våren og mer power er planen. Må bare prioritere litt pengebruk :( hehe Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 En liten bilde update. Bildene er tatt 26/1-09 så det er ikke mye til vinter her i bergen som dere ser.. Gleder meg til å få på sommer hjulene igjen :) Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exs Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 fikk du bilen av mammaen din? Det er jo faen bare JALL og PLASTIKK på denne bilen?:violin: hva med og bare holde kjeft visst du ikke har noe konstruktivt og si.... turbodevil: bilen din begynner og se veldig bra ut nå:afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Digger bilen din, Råe vinterhjul det der:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Digger bilen din, Råe vinterhjul det der:) Takk :) Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvilE30 Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Må si dette begynner å ta seg til:D Burde etterhvert også kaste på enkle ting som grill, speil, dørhåndtak og nye lister! Kanskje også en liten leppe og noen fine skjørt for å få enda bedre inntrykk... Stå på med bilen, for dett blir bra;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Fadern hadde en sånn på midten av 90-tallet. Kult at noen gidder å gjøre noe med sedanene og :) Hekkspoiler og 3-eika felger var råkult å ha på disse. Er faktisk en rød sedan som avbilder spoiler i E10-katalogen for ekstrautstyr etter det jeg husker. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Begyner og komme seg nå ;) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gleb230fk Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 den bilen var sykt digg da! er det lov å spøre hvor mye det har kostet så langt? :p Siter hilsen mikael ;) volvo 240 gle 88 suzuki ts 50 :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen-S Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Blir/Er et virkelig pent syn detta her Turbo :) Ren og pen, og lav uten å senke den med fangere og slikt :) Mye har du senka den? Siter Det Hvite Vidunderet! Toyota Corolla Projektet mitt http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/205397-hvite-vidunder-corolla-projekt.html#post2278068 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 den bilen var sykt digg da! er det lov å spøre hvor mye det har kostet så langt? :p Jeg har vel kommet opp i snart 60.000kr med anlegg å alt utenom slitedeler... Dyrt å drive med bil. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Blir/Er et virkelig pent syn detta her Turbo :) Ren og pen, og lav uten å senke den med fangere og slikt :) Mye har du senka den? Jeg har senket den 90mm slik den var på de siste bildene. Men skal skru den opp igjen siden det subber litt og senkesettet kun er godkjent ned i 65mm senk. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg