Colli Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Nå skal man kunne styre dritten også da! :P Nytter ikke å styre når man har brukt opp alt veigrepet til framdrift... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Hvis det er en vanlig forbikjøring å kjøre forbi biler rett før sving så skal jeg heller godta det. Du sparte vel ca 10 sec på de stuntene der, siden rundkjørignen til 2-felts motorvei lå 100m fram. Søndagskjøring ja? Du så sikkert det var en 240 som hadde kjørt ræven av den pimpete japsen din som lå foran og du måtte vise deg fram! ;) PS: Du skal vite at jeg faktisk bremset ned for å gjøre forbikjøringen din tryggere... Ville bare si det! :P Keep up the pimpin! Ser deg jo ganske ofte ut og ragger. Solgt 245n nå? Jeg kjørte faktisk ikke forbi før jeg hadde full oversikt over svingen. skulle jeg kjøre forbi for å "vise meg frem" hadde jeg heller lagt meg på siden av dere på motorveien... Ja, jeg har solg 245en.. fikk 25K for den slik som den sto :D Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 hvis du først ska invistere i motor hvorfor ikke kjøre på med en 3s-gte ? de kan du trimme opp til 700hk Alt over 350hk på forhjulene er jo bare en vits.. Jeg vil ha 4agze siden det er en motor som var levert til dette karroseriet i japan og 200hk er mer enn nok ;) Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Alt over 350hk på forhjulene er jo bare en vits..Jeg vil ha 4agze siden det er en motor som var levert til dette karroseriet i japan og 200hk er mer enn nok ;) Har no hatt det morro med over 300hk ;) Er kun i starten man sliter litt, etter det er det spørs på sjåføren. Vist du kan kjøre fwd kan du kjøre like bra som en med rwd og awd ;) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Kjenner flere som har 3-400 hk på forhjulene og alle sliter med hjulspinn og problemer med å holde igjen rattet under akselerasjon Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Jeg var på Eikås motorsenter i dag på Lyd I Bil On Tour 08 også stillte jeg i DB drag bare på gøy for å se hva jeg klarte å spille. Med tanke på at displayet på spilleren min er dødt og alle innstilinger er slik det kommer fra frabrik så synest jeg det var bra med 131,2db med en 10" sub av merket: Thunder Storm som jeg plukket ut av en bil jeg solgte og en jvc forsterker jeg fikk av en jeg gikk på skole med, i en kasse jeg bygget på en liten time av 11mm sponplater og 4" bassport. Med tanke på at det var en der som spillte 131,9 med 2x 12" kicker ellementer i skikkelig kasse. Jeg kom på 8. plass i Freestyle klassen. Her er resultatliste: http://www.termpro.com/asp/members2.asp?Who=13&MemberID=10045&Page=2 Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Så lenge brodern min med CRX slo deg er eg fornøgd :volvsmile Sæterbø navnet lever videre :P Kom litt seint så eg gikk glipp av mye :( Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Så lenge brodern min med CRX slo deg er eg fornøgd :volvsmile Sæterbø navnet lever videre :P Kom litt seint så eg gikk glipp av mye :( Jeg så ikke hva han hadde i bilen. Men han har garantert mer anlegg enn meg... Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 En billig forsterker, en 12" subb løst i bagasjerommet og et frontsett :P Du fikk ganske gode resultater for å ha en sedan ;) Får ikke lyden skikkelig frem i min :( Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Jeg løftet utav 6x9"ene fra hattehyllen og lå ned halve baksetet. Men så har jeg en jvc forsterker som jeg fikk gratis for noen år siden og en 10" sub jeg plukket ut av en bil jeg hadde engang. Og kassen er bygget av 11mm sponplater og bygget på en liten time. så med andre ord har jeg ikke brukt en krone på sub delen av anlegget. Men nå går jeg jo med tanken på å skaffe 3 skikkelige 10" og en 12" og virkelig legge i noen kroner på den delen av anlegget og. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Ikke værst det ;) Fikk ikke testen anlegget mitt på db draget pga noe som var fucket med mitt. Når eg kjørte lyden på begge sider skurret det som F og når eg skrudde over til venstre gidde det seg. Trodde først det var brudd en eller annen plass men det viste seg at det var + og - som hadde kontakt med hverandre :P Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Flott bil mann =) Ser den titt og ofte, også nå som jeg har blitt naboen din. Holder til litt lenger nedi bukkedalssuppen. Kjører en grå Corolla ee90 =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 hmm.. har ikke lagt merke til verken corolla eller corrado nedi gaten ennå. :( Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Hehe. Holder hvertfall til nedi der. Corradoen står å soyer en annen plass. Ingen som vil ha den visst. Har ikke tid til den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Du kan gi den til meg hvis du vil :P Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg