chspt Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Nå er jeg lei av og diskutere med kameraten min, han mener jeg montere dompert på min Mercedes e klasse 300 turbodiesel, med automat.. men jeg mener det ikke går, hvem har rett?:knock: vet iallefall at a4 1,9tdi med manuell kasse kan ha domp, men er svært skeptisk til at det funker på min. Noen som vet helt sikkert? Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Prøv å søke etter dump og diesel på forumet. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 ja det er mulig meeeen! vær klar over det at du må høyglanspolere spjeldet da.. vist ikke vil alt disel slagget tette igjen... hmm nei kansje ikke? er ikke spjeld på en disel motor å derfor ikke mulig med en vanlig vakeumstyrt dump. men det er mulig å montere vist du har en vakeumpumpe å noe som aktiverer dette arangemanget akkoratt idet du slipper gassen :P men HVORFOR i hælvette vil man ha det på en disel? Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmeeh Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Går nok ikke med vanlig dumpventil nei :p som jossa sier. Siter - MB 200 w124 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=fIOQjxZc0BI&mode=related&search= osv,.. Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg