DBakken Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 hei takker for at du synes golfen min var fin da hyggelig å høre tazzen Hvem er du? Er fra Notodden selv, men sjelden jeg ser golf 1 kjøre rundt i byen her. Møtte deg et par ganger i sommer ved flyplassen og kvantum. Siter 1986 Peugeot 205 CT 1982 VW Golf 1 CL Automatic 1980 VW Golf 1 Turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 hei takker for at du synes golfen min var fin da hyggelig å høre tazzen Jøss, har du rota deg inn her også? :partyon: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volkswagen30 Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 hei ja jeg er i fra byen jeg veit hvem du er dattra mi bor på yli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volkswagen30 Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 hei ja jeg prøver da detta går tregt hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBakken Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 hei ja jeg er i fra byen jeg veit hvem du er dattra mi bor på yli OK, trudde det ikke var noen andre golf 1 menesker på Notodden jeg, men der tok jeg feil. Fin bil foresten. Siter 1986 Peugeot 205 CT 1982 VW Golf 1 CL Automatic 1980 VW Golf 1 Turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volkswagen30 Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 jepp golf er jo helt topp det da, tusen takk for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Neimen har'u sett!!! Frodebassen er på nett!!! Det var hyggelig!! Mvh. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 jepp golf er jo helt topp det da, tusen takk for det Hei Ka me mer bilder av bilden din nå som du er her selv. ;) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Juli 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 Kom over denne tråden, noen som vet hvor denne perlen har tatt veien?;) Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Den lever i beste velgående hos et annet VACN-medlem. Sist jeg så den var den helt lik som før (og det er jo et sunnhetstegn):). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg