Ryeng1 Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Hei! noen som har en formening om hvor mye jeg kan senke min Golf 3? :) og er det vanskelig å montere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Bare fantasien setter grenser. Jeg har hatt min nede på 110mm, da skrapa det "litt"... Men ja, senk til du når bakken! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Bare fantasien setter grenser. Jeg har hatt min nede på 110mm, da skrapa det "litt"... Men ja, senk til du når bakken! Hehe :P ja, ikke sant! hmm, tenkte på 40 mm.. er en del fartsdumper og driit rundt her, så tviler på at min går med 110 mm :P Men, takk for svar ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Jeg bor på gård, med traktorvei som vei hjem... Så det går om du vil! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Jeg bor på gård, med traktorvei som vei hjem... Så det går om du vil! Såpass.. ja, da skal det ikke være no problem.. :P Vi får se hva det blir til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 bor oxo på gård og min er senket 60/40 og det er noe i overkant spør du meg selv om det er pent å se på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 funker fint med 60/40 på gårdsvei. 2,5km med humpete grusvei før jeg kommer til asfalt : p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 bor oxo på gård og min er senket 60/40 og det er noe i overkant spør du meg selv om det er pent å se på:) hmm, ja.. jeg bor ikke akkurat på en gård, men er bra mange dumper og hull i veien mange steder, og vil helst slippe å måtte kjøpe nye deler pga senket for mye.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 funker fint med 60/40 på gårdsvei. 2,5km med humpete grusvei før jeg kommer til asfalt : p okei.. hører det er litt forskjellig her :P Men har du senkesett med dempere eller bare fjører? er jo 1/3 av prisen om du dropper dempere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Har dette settet: ASP=3101915[O]Type=VW[O]Model=Golf[O]Year=1997[O]Varegruppe=0552"]Weitec Ultra GT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norwegian-VR6 Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 40mm Lesjøfors med Tuv papirer godkjent på Biltilsynet. 1450,- kr på Rodin&co. Funker meget bra på min VR6. Kan man kjøre nesten hvor man vil uten at det tar oppunder, noe som betyr endel for meg. Griselave biler tiltaler meg lite, da jeg liker teknikk/kjøreegenskaper mere en styling. Siter 1996 Golf VR6 Turbo, Garrett GT3582R, SQS Race kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 har senka maks ned på justerbart nå,cirka 120mm rått som f,hehe bor også på gård,men tar du deg tia så,nesten like billi å kjøpe justerbart med en gang? da kan duh stille etter dine behov å sånn å etter vinter å sånn Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 har senka maks ned på justerbart nå,cirka 120mm rått som f,hehe bor også på gård,men tar du deg tia så,nesten like billi å kjøpe justerbart med en gang? da kan duh stille etter dine behov å sånn å etter vinter å sånn hoho, såpass ja :) 120 mm var mye å da.. :P vurderte justerbart fram til jeg så prisen. Ligger på 6000,- og oppover og det syns jeg er litt mye å koste på denne golfen. skal ha flere seinere, og dette er ikke den jeg har tenkt til å koste på mest liksom :P Men, så på prisen på 40mm senkesett(fjører) for 1400,- og det var noe i den duren jeg tenkte på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 nbs har vel justerbart til 5500 tror jeg og eyecandy har til 5? Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 nbs har vel justerbart til 5500 tror jeg og eyecandy har til 5? jasså?:) har du en link til disse? helst Norskesider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg