SATYR Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Heisann. Jeg har netopp lagt inn nevnte spill på pc'n min. Problemet mitt oppstår når jeg skal starte spillet. Skjerminnstillingene endrer seg drastisk, Oppgavelinjen blir forstørret. Spillet vil ikke starte og 2 ikon (minimerte vinduer) dukker opp på oppgave linjen. Den ene står det PC_CMR5 på og når jeg klikker på den blir skjermen svart. Den andre står det Protektion error på og kan ikke åpnes. Maskina mi er en ny a30 gamer fra komplett og spill som f.eks Need for speed carbon funker utmerket. Hva er galt? Blir kjempetakknemelig for svar, da dette irriterer meg litt nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 hvis maskinen din er ny kjører du kanskje Vista? I såfall kan du jo prøve å kjøre spillet i kompatibilitetsmodus. og prøv patchen som ligger her: http://games.softpedia.com/get/Patch/Colin-McRae-Rally-Patch-11.shtml Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Hva er en patch og hva er vitsen? Er ikke så god på bilspill:) Jeg har xp sp2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Patch vil si en oppdatering til et program eller et spill. Du bare laster den ned og kjører oppdateringen og ser om spillet funker når du har gjort det :) Har du lasta ned piratversjon i stedet for å kjøpe spillet, så gå og kjøp spillet ;) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Problemet er løst!:) Sletta Nero fra maskina og da ble alt bra. Takk for tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg