matss Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 hei! jeg var inne på qxl.no, så kom jeg over en del som visstnok skal øke motoreffekten med 5-20 hk ekstra på biler uten turbo! "Modulen festes på luftinntakstemperatur (IAT) sensor kontakten på bilen din, eller kjølesensor (CTS) kontakten." så lurte jeg på om min golf 3, 1992 modell har en av disse sensorene? http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=515966330 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Golfen har disse sensorene, men dette er et produkt som ikke fungerer. Bedre å kjøpe en motstand på elfa til 10 kr. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 hva hjelper det med motstand, som du nevnte? har du erfaring med dette produktet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Sensoren som brukes orginalt er en motstand, som endrer motstand etter temperatur og er mye mer avansert enn motstanden på bildet i annonsen. Skal du ha mer effekt, kjøp deg trimkam Har ikke noe erfaring med produktet, men en hver idiot burde jo skjønne at dette ikke fungerer. Eneste du gjør er å manipulere hjernen til forhåpentligvis gi mer bensin. Hvordan det funker avhenge av hvor avansert hjernen er. Enten blir det som å kjøre en forgasser motor med choken på hele tiden, men mest sannsynlig går bilen i nødmodus og som en dass. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 "Det finnes både bra og dårlige utgaver av denne modulen. Dette er den hotteste utgaven! Du blir nok veldig fornøyd med denne varen. BLIR DU IKKE FORNØYD KAN DU RETURNERE PRODUKTET OG FÅ TILBAKE PENGENE Gjelder innen 14 dager etter ditt kjøp. Modulen må fremstå ny og ubrukt." Hehe. Den var jo morsom. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 hmm.. okey! men da dropper jeg å bestille en sånn tenker jeg! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Det er nok det lureste. HVIS mot formodning det hjelper, så vil det etterhvert bli kostbart, så bruk heller penga på det lille ekstra :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg