zlazor Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Hei Er ganske ny i hele bil verden så kommer kansje til å spørre en del spørsmål framover men det for dere tåle hehe :P Men har sett litt rundt etter felger, og har funnet en som vil gi meg en grei pris.. men det er på 407 felger, og jeg har 406.. vil dette passe? Kansje dette er ett dumt spørsmål, men som sagt, helt ny i bil verden ^^ Mvh Thomas Siter Bil: 1996 Peugeot 406 1.8 Lite prosjekt kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PugLars Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Må nok skuffe deg der.... 407 har 5bolter mens din har 4. Det du skal ha er 108x4 med et rundt 14-18 om jeg ikke husker riv ruskende galt. Men det er jo noe dekkfelg leverandøren din skal vite.... Siter - Peugeot 406 Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 nemmen.... pug lars jo:D er litt lite aktivitet på peugeot-sport-club.no, så måtte finne et annet forum også:D Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg