SStande Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 hei. som tråden sier trenger jeg hjelp med en topp.! fannt ikke mye når jeg søkte så jeg prøver her:p trenger å vite hvor mye man kan slipe en volvo penta topp uten at det vil få problemer sammen med en b23A motor?. kan jeg slipe ned 4mm? jeg har 9 i komp nå hviss det hjelper på saken. toppen kommer fra volvo penta AQ171 motor. takker på forhånd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 hei. som tråden sier trenger jeg hjelp med en topp.! fannt ikke mye når jeg søkte så jeg prøver her:p trenger å vite hvor mye man kan slipe en volvo penta topp uten at det vil få problemer sammen med en b23A motor?. kan jeg slipe ned 4mm? jeg har 9 i komp nå hviss det hjelper på saken. toppen kommer fra volvo penta AQ171 motor. takker på forhånd:) volvo penta aq171 er vel en 16v? Isåfall må du heller legge på 4mm for å ikke få problemer med vanlige b23a stempel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg