vidarj Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Hei. Min 1987 modell Toyota Corolla XL 16v har så rolig lyd at jeg nesten sovner når jeg kjører. Til tross for turtallsvillige justeringer og powerfilter har jeg IKKE LYD I DET HELE TATT:angry: Og det er jeg lei av. Prøvde å lage meg et Simons effektanlegg men syns det blei så amatørmessig lyd (noe ala Volvo 240 uten bakre lydemper) Så jeg lurer på om det er noe Eksosanlegg av typen Sport/Racing som passer på denne 87 modellen, noe jeg ikke har klart å spore opp selv. Takker på forhånd for alle innspill. mvh Vidarj Siter Volvo 240 stæsjvægon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Hva med potta fra GTn?.. det er større bakpotte og dobbeltløp og greier. Mener å ha sett at det er samme flens bak som på 4A-Fen som du har. Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg