kas Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 e36 m3 sideskjørt selges kr 1500.-helt ny.fabrikat avr. hvite. Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 passer disse på coupe? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 passer dem på 4-dørs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 er det bildet photoshop modda eller er det bare meg? Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 ser veldig modda ut.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Enten er det modda, eller så er det steinhardt komprimert. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 jeg har sideskjørt til både sedan og coupe:) bildet er moddet ja.det var stort og dårlig og tatt utenfor mitt halvmalte hus så jeg prøvde å klippe det og legge bilen inn i et naturbilde.så slapp jeg kommentarer om at huset var halvmalt... mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 er det orginalt eller rieger? Eller er det slike infinity greier eller no sånt? Plast eller glassfiber? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 det er fra avr.de er av glassfiber.har like på bilen min og de sitter godt og tåler mye juling forhold til mange andre på markedet. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 har du evnt mulighet til å møte meg på jessheim eller no f.eks? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 skulle gjerne gjort det men kan desverre ikke. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by kas jeg har sideskjørt til både sedan og coupe:) bildet er moddet ja.det var stort og dårlig og tatt utenfor mitt halvmalte hus så jeg prøvde å klippe det og legge bilen inn i et naturbilde.så slapp jeg kommentarer om at huset var halvmalt... mvh hvorfor har du bare malt halve huset da? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 1000 for sideskjørta til coupen :)? Da kommer jeg og henter de..:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by Brembo hvorfor har du bare malt halve huset da? ;) rakk ikke resten for kjerringa ble syk så jeg måtte ta meg av veslejenta på 6 uker og er ikke så lett å male da Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by BMW-323 1000 for sideskjørta til coupen :)? Da kommer jeg og henter de..:) nope...gidder ikke tape penger på de.får solgt de uansett. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg