BaSsKiCkEr Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Hei Når man lukker døra på mange biler kommer den en behagelig bass "poff" lyd liksom.. Litt dumt forklart men dere skjønner kanskje hva jeg mener? Det jeg lurte på hvordan man skal gjøre for å få den lyden? Isteden for en metallisk "PLANG" smell bare liksom hehe. Kunne det hatt noe med demping av dører og gjøre? Eller demping av hele bilen? Eller jeg har ikke snøring? Høres så mye bedre å ordentlig ut. Mvh Stig! Siter Ja Harre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 letteste er vel og kjøpe en ny audi f.eks. Men vis det er 240 du har så er det vel ikke så mye og gjøre. men sørg for at alt sitter sammen inni døre og at lås og hengsler er smurt. Synes lyden er helt ok i mine, men mange har lett for og smelle litt hardt. grrrr... Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaSsKiCkEr Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Jeg har en 98 Modell Mercedes w210, men den er plukket fra hverandre og hellakkert, så er vel muligheter for at ting ikke sitter som dem skal kanskje da.. Men har også hørt mange gamle biler som får den lyden serru.. Siter Ja Harre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 ja, du hører jo vis det skrangler i døra da. ellers så har det vel vert litt utvikling med tiden Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Det er vel stort sett mer støydemping i biler som den "korrekte" lyden, og motsatt på de bilene som har den "ukorrekte" lyden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 du har volvolyden, du ønsker bmw/audi lyden ;) får vel på nye volvo og... Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Monter elektrisk dumpventil når du lukker døra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Riv ut alt inne i døra. Legg på ei selvklebende 5 mm asfaltplate på innsiden av ytterpanelet (fåes kjøpt på f.eks Biltema). Sett tilbake alt det du rev ut og håp at det får plass. Ferdig. Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaSsKiCkEr Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Jess da prøver vi det.. ! takker Siter Ja Harre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oystein1988 Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 få høre åssen det gikk da! =) Siter BMW E36 318i - 1995 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Bytt ut gamle pakkninger rundt døra! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740b230f Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 grunnen til den lyden du får er vel fordi bilen ikke er "tett"? på min bil kommer det en ganske grei "poff" lyd, men den er finere på (h)audier osv.. hvis jeg har vinduet nede og smeller med døra, så dundrer det skikkelig fordi da er det ikke tett. prøvd å bytte pakning i døra? Siter ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -vw polo:S -200sx S13, E85 edition 320 RWD;) X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Kvalitet min gode mann, kvalitet. :P hehe neida..men prøve å bytt pakning i døra evnt støydempe den mere. :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg