breakken Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 jeg her en 1998 mod a4 stv.. men når forrige eier skiftet cd spiller sluttet høyttalerne bak å fungere..noen som vet hva som skal til får å få de til å spille på en u orginal spiller.?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 sikker på at det er høytallere bak? jeg har akk samma bil som deg, samma mod også, og ingen høyttallere bak desverre... Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Har enten koblet feil, eller så har du ikke høytalere som Chill sier :p Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breakken Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 ja.. har tatt av trekket og sjekket.. de sietter høyttaler der å de går ledninger ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breakken Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 bruker bare de kontaktene som er der.. noen som har vert borti de samme problemet og funnet ur av de?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-trimmaren Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Sikker på at ikke Faderen er stilt litt feil..?;) Ta spilleren ut å sjekk at alle høyttalerkablene er koblet til spilleren bak der... Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breakken Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Sikker på at ikke Faderen er stilt litt feil..?;) Ta spilleren ut å sjekk at alle høyttalerkablene er koblet til spilleren bak der... jada alt er til koblet.. slik som de er på org spilleren.. og ikke stillt inn fad.. men de er slik på alle nyere audi, me høyttalere bak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eflak Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 du må kjøpe en spesiell overgang, pga høytalerene bak er aktive.. veldig enkelt å fikse :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breakken Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 hei.. vet du hvor jeg får kjøprt denne overgangen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg