urquattro-island Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 med noen nye bilder kanskje.. :yak: Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Fine de Bolero-felgene! Mulig det er bare meg men har du litt lakkforskjell på høyre dør passasjerside? Og åssen S2-merke er det du har på bakluka?? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 nei det er faktisk lakkforskjell paa förersiden:) Men skal fikses, det s2 merket er noe jeg kjöpte paa ebay, fikk ikke tak i noe annet, leter etter grill med ringene i og:sick Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 og fylle på med litt bilder, tenker jeg..:kiss blir ny topppakning nå om ikke alt for, lenge, lekker som f.. venter bare på nye arp bolter og chlutch..:web Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 fin bil hvordan er det å sette inn 2.5 litern? oppgradere innsprut? dyser? fpr? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet November 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 jo den gaar jo rett inn, men skal bygge om til adu/aan/aby innsprut og tenning da jeg har programmer til dette, funker fint med original opp til 6-700hk og det holder i lange baner for meg:coplight kanskje senere skal jeg oppgradere til, datasprut. Man maa jo pröve seg litt frem. Ja bilen er fin den, men trenger en liten omspröyt, og nye foringer.. Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 og original grill Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 det gjorde mye! :) fett skilt :P Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 og takk, ja synes det ble noe helt annet med ny grill. Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Fått skiftet toppakning enda da? Ser ut som bilen kunne ha godt av litt ordentlig polering? ;) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 ja den trenger egentlig en helsprøyting, gammel bil vet du, nei har ikke fått sumlet meg til det gitt, blir lange dager på verkstedet der jg jobber, jobber fra 8-22 omtrent hver dag. Men skal se og få gjort det.:morph: Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 med en liten update.. har fått gjort litt med madammen, nye HID lys og ny topppaking. Legger også inn noen bilder av undersiden på bilen min da ett ønske kom og det også:usa: Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 er også kommet i :spin [/img] Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 flere bilder for ordens skyld, nye xenon og skifting av topppakning. Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 påbegynt topppaknings arbeid..:bambam: og den nye downpipen-... Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg