ChristR Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Legger denne her også... Hvorfor ikke? :P Dette er en 2004 Ford Focus med en grønn/sølv aktig farge... Den har kjørt ca 30 000km og har ikke blitt ordentlig vasket på 1.5år. Jeg hentet bilen sent på kvelden og dro innom selvvaske anlegget på vei hjem. Det ble dårlige før bilder, og det er litt av grunnen. Glemte før bilder av interiør... Glemte også etterbilder av motor. Planen var: Vask - Paintcleaner - Polish - Seal. Etterhvet fant jeg ut at det gikk greit å skippe polish. Vask: -Billig avfetting fra Statoil -Meguiar's NXT Car Wash -Meguiar's Quick Clay Hjul: -Meguiar's All Wheel Cleaner -Meguiar's Insane Tire Shine Lakk: -Meguiar's Clear Coat Body Scrub med gule pads. -Wolfgang Deep Gloss Sealant -Meguiar's Natural Rubber Shine for sort plastikk. FØR Etter avfetting og høytrykk ved selvvaske anlegg. Etterpå... Ikke bare gir denne lakken en fantastisk glans... Den lukter også deilig av banan... :D Hemmligheten min til høyre i bildet... :P Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Ser veldig bra ut det der ja!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Nice, ble bra blank den der.. var Wolfgang sealant enkel å jobbe med/fjerne? har akkurat bestilt en flaske selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Takk takk:) Syns den var super! Var bare å legge på og tørke av. Brukte to MF. En til å tørke av selve WDGPS og en til å buffe med. Gikk som en lek. Var tilogmed litt sløsete noen steder og smurte på litt mye, men det gikk lett av :) Lot den tørke ca 30min. Brukte 8timer på denne bilen... 5 av de gikk til VASK! (Eksteriør, Interiør og Motor) Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Det blei fint! klør i fingra etter å starte med min nu når ser dette. Buffe med? Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Det er bare å slenge inn en rask AG ordre og begynne før vinteren! Buffe er nesten som å gni... Men gnir lett med en ren og tørr microfiberklut for å oppnå en høyere glans på slutten, gjøres også for å fjerne produktrester. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Men motoren etter vask da ? eller skippa du dette? Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Glemte å ta bilde... :( Skal prøve å stjele bilen tilbake og få tatt bilde.. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg