A.K Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Hei =) Vurderer ny farge på bilen og kommer til å gå for en som er i nærheten av den vi har fra før. Har sett en nydelig blåfarge på Audi og kommet frem til at den heter Mauritus Blå. Noen her som har den fargen på bilen sin og som kan si meg hva lakkoden er? Mvh A.K Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Takk for hjelpa..........:ass: Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 har du fått tak i koden? Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Nei, ikke ennå, ser ut til at jeg må ta en tur til den nærmeste forhandlern en dag jeg har tid. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audisb4 Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Hei får audi 90 en min lakkert i mauritius blå no i helgen:D men har seff glemt fargekoden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongstian87 Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 287 Mauritius Blue Pearlcolor er fargekoden;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg