LangFørr Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Har kjøpt meg en Volvo 940, grunnen er at 240`n er og forblir et prosjekt som jeg aldri får ferdig. Så da trengte jeg en bil som kan kjøres på veien:) Info om nybilen: Volvo 940Lt Varevogn 1995 mod. 170.000km Svart. M90 kasse. Ting jeg har gjort siden kjøp: .Focal stereo rund baut .Alpine forsterker .Pioneer spiller .Audioson kondesator .K&N Luftfilter .Samco slange deler Planer videre: .Viking EcoTrim chip .Øke ladetrykk (Strammere wastegatefjør?) .Fikse skaden på venstre siden:( Bilder av bilen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Så fin ut denne...fet baum samling:D var tøft med samco slanger:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Så fin ut denne...fet baum samling:Dvar tøft med samco slanger:) Hva er tøft med de da? Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Frisker vel opp i motorrommet kansje?? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Ser bra ut dette her. Gleder meg til vinteren :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Ja det frsiker opp som 245 sier. Synes det ser bedre ut enn kjedelige svarte deler. Kverna: Ja det blir konge! I morgen blir det montering av turbotrykks måler ;) Nye oppdateringer: lakkering og rustbeskyttelse på skaden før vintern. Bulkene får vi ta til våren, har ikke tid nå. Lakkering av grill+rust flekker på panser Resultatbilder og kanskje turbotrykksmåler montasje kommer i morgen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Kom gjerne med innspill og erfaringer av montasje av måleren. Plassering av måler/Hvordan koble/Hvordan oppnå best resultat..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Tenkte det var på tide med en liten oppdatering her: Småting som har blitt gjort siden sist: *Lesjøfors senk 40-40 TûV godkj. *Montert den selvlakka grillen *Demontert løkte viskerne foran. *Hvite blinklys foran Fjører bak Fjører foran Han søkker vel litt tell:) "Nye Fronten"hehe Nyvaska! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Vær så snill å si at du skal bytte baklamper og... Byttet på min idag, og det blir jo en helt annen bil,med hvite blink bak :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caution Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Fett bil.. Ser bra ut.. har samme bilen selv ! hva er planene dine for motor (hk og sånne ting)`? skal ikke så mye til for at det sparker litt bedre vett! Siter Eirik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Fett bil.. Ser bra ut.. har samme bilen selv ! hva er planene dine for motor (hk og sånne ting)`? skal ikke så mye til for at det sparker litt bedre vett! Annet enn at bilen er vrak har han ikke så mye planer vil jeg tro.. På utkikk etter ny bil i disse dager Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg