eärendil Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 koster noe sånt da..?og hvor kan en kjøpe det? Koster rundt kr 500 for en uoriginal rosstech kabel (USB-KKL), som for øvrig funker helt utmerket, med en demoversjon av vag-com, eller original ross-tech kabel, med fullversjon, fra ca 2.500,- og opp. kan bl.a kjøpes hos http://www.obd2.no Siter 97 A4 1.8 TQ AEB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Den giveren du finner nerders ved radiatoren ville jeg prøvd først. Koster originalt litt over 300 på møller med O-ring. Den er bare til å dra ut men skal love deg at det også kommer frost veske. Så enten hver kjapp eller så må du tappe ut alt (noe ikke j hadde giddi). Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyharry Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 fikk ordnet det.. termostaten koster bare 100 ings så skiftet den og.. så nå er den 90 grader etter 10 min kjøring ca..:) var skrudd den nede på radiatoren.. måtte ha en 29 lang pipe.. eller en 30 som jeg brukte da 29 er noe vansklig å oppdrive... litt plagsomt at audi har skiftet på alle størrelser.. i stede for 17 bruker de 16 og så videre.. 19 18 .. og 8 umbrako.. audi bruker 7mm.. hehe.. menmen.. går jo greit når en er obs på det.. Siter Audi A4 1,8TS 98 mod. X audi 80s 1,8 88 mod X audi 80 1,8 82 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg